Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Efterskoler
Forfatter: 
Dato:  26-09-2018 12:27

Vi skal til at se på efterskoler til vores datter. Og det skal selvfølgelig være med hest.

 

 

Det skal være i Jylland

 

ønsker

intet hestesnobberi

fagligt/bogligt gode

stalde mm ikke for langt fra skole

rummelighed og accept af den enkelte

respectfuld og dygtig undervisning i spring og dressur

 

vorrs datter har en fjordhest med

 

lige pt er der 5 i spil

fjordvang

blistrup

ålestrup

klank

Tronsø

 

hvad er jeres erfaringer med disse eller helt andre

 

mvh Laila nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tronsøskolen
Forfatter: 
Dato:  26-09-2018 23:03

Vores søn tog grundforløbet til landmandsuddannelsen sammen med 10. klasse på Tronsøskolen i 2011/12.

Han er ikke så hesteinteresseret, men allerede den gang syntes jeg, at hesteafdelingen virkede organiseret og seriøs. Der er plads til både taltentudvikling og til hyggeridning.

Forstanderen Tony er selv hestemand, og virker meget engageret. Et nøjere up-to-date kendskab til skolen har jeg ikke, da vi bor på Sjælland.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ålestrup
Forfatter: 
Dato:  27-09-2018 10:40

Jeg kender ikke personligt så meget til selve skolen, men jeg kører ofte forbi den, og jeg kender flere ryttere (og et par kuske), som har gået der, og de har været rigtig glade for det. Og der er stort set altid Fjordheste i flokken, så der er formentlig ingen "diskrimination" på stedet.

 

Jeg ved at flere fjordhestepiger har gået på Ladelund og Vestbirk, og har også været glade for det.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vestbirk Musik- og Sportsefterskole
Forfatter: 
Dato:  17-10-2018 00:58
Jeg anbefaler VMSE. En rigtig god efterskole med noget for enhver smag. Og så ligger det næsten midt i det jyske søhøjland. Stalden og rideskolen ligger et stykke væk så det ikke kun handler om heste.
Info: alle drengegangene har nævne efter musikcaféer i Århus og Aalborg. Og pigegangene har navne efter musikcaféer og ædelstene. Derudover har alle klasselokaler med undtagelse af 2 navn efter træer. Alle lokaler og rum har simpelthen et specielt navn så man er ikke i tvivl om hvor hvert lokale er når man først har lært systemet at kende
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider