Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Part på en hest
Forfatter: 
Dato:  11-08-2018 18:33

Halløj, jeg hedder Cecilie og er 17 år, og er super vild med heste, og savner sådan at gå og nusse om en.:)

jeg er lige afsluttet 10. Klasse i Nykøbing. Og skal intet efter sommerferien.

jeg har haft part før på et par heste, men enten har de ikke haft det godt, ellers også er de blevet flyttet. Jeg bor i 4960 Holeby, og jeg er afhængig af bus.

jeg har ingen erfaring med ridning, men vil gerne "give it a try", ahah. Jeg søger et staldjob, så jeg kan tjene pence. Jeg står til rådighed morgen til aften. Det ville være rart hvis det er på Lolland, men også helt ok hvis det er på Falster. Så længe busserne kører dertil.

jeg glæder mig til at høre fra dig:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra la la ind
Forfatter: 
Dato:  13-08-2018 09:43

Hej.

 

Det er den forkerte side du har lagt dette opslag op på. Det skal ind under markedet.

 

Men jeg tænker at når du INGEN erfaring har med heste, burde du starte på en rideskole og lærer en masse den vej. Desværre vil ingen ansætte dig, når du ikke er vant til omgangen med heste. Det er store dyr med mange kræfter. Det er simpelthen for farligt at arbejde med så store dyr når du ikke kender til dem.


** Nu med Scarlett og Bøgegårdens Lord**

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider