Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Falsk OS Trense??
Forfatter: 
Dato:  30-07-2018 18:55

Hej alle ??

 

Jeg har lige købt min første os trense. De er jo meget dyre, så jeg har valgt at købe den brugt. Jeg har købt den model der er rundsyet. Da jeg ingen kendskab har til det mærke, ved jeg faktisk ikke om den er falsk den trense jeg har købt.

 

Jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig og finde ud af om den er ægte. Med øger og falsk mener jeg om trense virkelig er fra os og ikke et andet mærke.

 

Jeg mener at der skal være et os logo på pandebåndet. Er det rigtigt? Der er nemlig ikke noget logo på denne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 OS trense
Forfatter: 
Dato:  31-07-2018 09:02

Ved de almindelige OS trenser plejer der at være sådan et lille metalemblem på venstre side af nakkestykket, lige over pandebåndet - og ja, der plejer også at være et stempel i venstre side af pandebåndet.

Om det samme gør sig gældende for en rundsyet trense, ved jeg ikke. Der er jo ikke så meget plads til udsmykning.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 OS Trenser
Forfatter: 
Dato:  02-08-2018 18:06

Paa de gamle OS trenser, var der ikke et emblem, men kun et stempel paa läderet.


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Logo...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2018 18:32

Hvad jeg lige kan se på OS rundsyet er at der er et emblem under pandebåndet på kæberemmen. Ved selvfølgelig ikke om det også gælder de ældre modeller.

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider