Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gravid med hest søges
Forfatter: 
Dato:  22-07-2018 13:12

Hej Piger

Jeg leder efter en frisk gravid med hest der har lyst til at få taget nogle lidt anderledes graviditets billeder.

 

Der er nogle forskellige praktisk krav:

 

- Dig og hest skal befinde jer på sjælland (helst så tæt på Ølstykke som muligt men så længe der er sjælland er det okay).

 

-Det er vigtig at hesten er rolig og tryk omkring fremmede mennesker og mærkelig lyde.

 

- Du skal helst være omkring en størrelse 38 da jeg har flest gravidites kjoler der passer den størrelse.

 

- Fotoshootet vil forgå om aftenen mellem kl 19-20.

 

- Hvis du har en der kan hjælpe med hesten vil det være en fordel. Jeg har en assistent med mig som er van til at arbejde med heste men det vil være godt hvis der er en som hesten kender og er tryk ved.

 

- Du skal være okay med at billederne vil blive brugt på nettet (hjemmeside + sociale medier) og i konkurrencer.

 

- Du skal være okay med at billederne bileder redigeret (strækmærker, uren hun, ect vil blive fjernet)

 

Jeg forventer at redigere 1-2 billede som du selvfølgelig vil få sammen med de restende uredigeret billeder fra dagen.

 

Du kan se mit tidliger arbejde her : http://www.kehlingphotography.com hvor du kan sende mig en besked hvis det har din interessere eller du kan sende mig en mail på : info@kehlingphotography.com

 

- Sif Kehling

0
1
Svar på denne tråd
 
 gravide
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 09:59

Hej Sif

Hvis du stadig mangler gravide, så kan du prøve at kontakte Tove fra Svendborg Scanningsklinik. Hun kender hele tiden nogle, der er gravide.

1
2
Svar på denne tråd
 
 Det var pænt af dig
Forfatter: 
Dato:  20-12-2018 17:54

Det var pænt af dig, Thor...

At reklamere for Svendborg Scanning Klinik :)

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 Fandt du gravide?
Forfatter: 
Dato:  06-09-2019 21:22

Hvis du stadig leder efter gravide er jeg sikker på at teamet hos http://Tumlino.dk De er løbende i kontakt med gravide i hele landet

0
2
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider