Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Købe hest?
Forfatter: 
Dato:  15-07-2018 17:42

Som i måske/ måske ikke ved har jeg redet en islænder som hedder Freyja, og jeg kommer stadig til at ride hende men problemet er at hun jo måske har gigt. Jeg syntes hun er meget skrøbelig derfor vil jeg jo gerne købe min egen hest på et tidspunkt. Måske om nogle år eller måske om nogle måneder... jeg elsker Freyja af hele mit hjerte og har aldrig redet en hest som hende men tror bare måske det er bedst for os begge. Men nu til sagen, når jeg så på et tidspunkt køber min egen har jeg været virkelig meget i tvivl med race. Hesten skal være 5-10 og være færdig uddannet ville havde valgt en islænder men syntes jeg ser alt for lang benet ud på dem. Så mindst 1.50 er selv 1,70 deromkring. Hesten helst være rolig men må selfølgelig gerne lave ballade en gang i mellem. Så hvilken heste race tror i kunne være god til mig??

 

Jeg er selv helt vild med shire og belgiere men tror måske de bliver for tunge og behårede, og et lidt for stort arbejde til lille mig på kun 14 år.;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-10-2018 19:20

Hvad vil du bruge den til? Hyggeplan eller seriøs ridning? : Du er kun 14 og har derfor stadig 2 år tilbage af ponytiden hvis du vil starte stævner :)

 

Jeg ville ikke gå efter race, men hvis jeg var dig ville jeg tage ud og se og prøve en masse forskellige heste og ponyer og så finde ud af hvilken hest der passer dig bedst :)

Hvad er dit buget? For tror ikke man finder en god færdiguddannet hest på mellem 5 og 10 år der koster under 50.000 mindst.

og når du siger færdiguddannet, mener du så at den skal kunne gå grand prix klasser? :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider