Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjemmeside for opstaldningssted
Forfatter: 
Dato:  11-07-2018 22:17

Hej :)

Jeg hjælper i øjeblikket med at lave en hjemmeside for et opstaldningssted, med en tilhørende Facebook side. Jeg har selv en idé om hvad jeg gerne ville læse om på et givent opstaldingssteds hjemmeside, men jeg vil også rigtig gerne have jeres hjælp. Hvad er det vigtigste for dig, når du vælger at klikke ind på et opstaldingssteds hjemmeside? Hvilke informationer regner du med at få? Går du op i hjemmesidens visuelle udtryk?

Håber der er nogen der har lyst til at ytre deres mening :) og på forhånd tak!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2018 15:42

Nu er det godt nok mange år siden jeg var på udkig efter nyt opstaldingssted, men den gang var det jeg gerne vile se:

 

- En overskuelig prislise - skal der købes foder pr kg, så skriv hvad standart foder mængde er. Hvad er med/ikke med i prisen.

Det irritere mig grænseløst når jeg ser at folk skriver foder betales pr kg, og ikke skriver hvad det er for noget foder, og hvor meget en alm ridehest ca skal have.

- Hvad skal man selv lave i stalden, er der staldvagter eller ordninger ang indluk, og hvordan foregår det. (det skal også med hvis det forventes at der deltages i hø-indkørsel eller arbejdsdage)

- Hvad er der af faciliteter,(koster noget ekstra) og billeder af det hele.

- Hvad er der af undervisningsmuligheder (hvis nogen kommer fast, så navn på!)

- Hvordan er adgangsforholdene for offentlig transport (nok vigtigst hvis det er i nærheden af en studie by)

- og hvis man har et godt sammenhold i stalden, så vis det.

 

Især den med billederne, synes jeg mange manglede da jeg ledte sidst - jeg sad i en anden by, og kunne ikke lige komme ud og kigge.

 


Hilsen Nina



R.I.P. Bøgelys Capri 2. juni 1998 - 23. oktober 2013

Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  12-07-2018 15:50

Tusind tak for svar :) <3

Det er meget brugbart for mig, det du har skrevet.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider