Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 windows automatik
Forfatter: 
Dato:  11-07-2018 07:56

mit windows 10 er begyndt, at kræve jeg skal oprette en adgangskode til windows hello- men jeg vil ikke ha eller bruge windows hello.

Jeg bruger kun en stationær pc, hverken mobil eller tablet til at gå på nettet med, så har ikke brug for det der hallo haløj- kunne være kønt vi sad og råbte i munden på hinanden.(der er iøvrigt ikke mikronfon i min skærm)

Så nu er mit spørgsmål, hvordan kommer jeg udenom, at skulle bruge tid og mit gode humør på at klikke "næste" - og derpå "annuller" også vente på den går tilbage, hvor jeg kan sige "spring over for nu".

Hilsen fra en morgensur, men håbefuld BenteV

 


 

 

Håndstrikkede halsedisser sælges.

skriv privat besked for flere oplysninger.

 

What ever you say or do

it always return to you

0
0
Svar på denne tråd
 
 123465
Forfatter: 
Dato:  11-07-2018 22:49

Prøv at slå den fra:

 

Sådan kan du styre Windows Hello

Hvis du vil slå Windows Hello til, skal du vælge Indstillinger ?

Hvis du vil fjerne de data, der kan identificere dig, skal du vælge Indstillinger ? > Konti > Logonindstillinger. Under Windows Hello skal du vælge Fjern.

 

Det er taget fra Microsofts egen hjemmeside:

 

privacy.microsoft.com/da-dk/windows- 10-windows-hello-and-privacy

 

Håber, at det virker...


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 windows uransagelige veje
Forfatter: 
Dato:  12-07-2018 06:40

tak for svaret Ibh.

Man må sande at windows lever sig eget liv. I går aftes da jeg skulle lukke pc ned ville windows op datere- ok den slukker jo selv, når den er færdig (og det virker).

Så her til morgen bevæbnet med et stort krus kaffe og noget tålmodighed, tændte jeg så for "dyret".

To slurke kaffe og vupti den var færdig med at indstallere. En dyb indånding og jeg klikkede på det der rædselsfulde foto, som åbenbart er tvang, at skulle se på (jeg har ikke bedt om det) skrev min kode og ventede på den der Hello adgangskode indstallation skulle dukke op, meeen den kom ikke og jeg fik lov at komme direkte ind til mit "skrivebord".

Så problemet windows har skabt har windows så løst ,så jeg fik ikke brug for dit svar denne gang

Men 1000 tak for du tog dig tid til at svare.

Tror nu nok windows har luret din signatur: med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?


 

 

Håndstrikkede halsedisser sælges.

skriv privat besked for flere oplysninger.

 

What ever you say or do

it always return to you

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider