Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Virus?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2018 20:58

Hej

 

Nu da jeg har en min macbook og haft den i noget tid, har jeg selfølgelig installeret et par ting men så her i dag (24 juli) ville jeg dawnloade nogle sange som jeg kan høre til sommerferien så jeg vil selvfølgelig airdroppe og bruge en mp3 converter. men så da jeg kommer ind på siden står der at der kan forrekomme viruser og så bliver jeg i tvivl om jeg har mange viruser på min macmook.

Så hvis i har nogle ideer til hvordan jeg kan fjerne viruser eller se om jeg har viruser og det må i meget gerne skrive.

 

et andet spørgsmål er om nogle af jer er så tekniske anlagt, at nogle af jer har en god mp3 converter hjemmeside dom er gratis UDEN virus...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Antivirus
Forfatter: 
Dato:  27-06-2018 16:33
Jeg er på ingen måde computerekspert og slet ikke Mac, men hvis du ikke har nogen form for antivirus-program installeret ville det helt sikkert være det første skridt. De scanner også din computer og filer for virus. Forvent dog ikke at det er helt gratis, men hellere betale lidt for sikkerhed end miste data eller værre
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider