Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er du tilfreds med din bank?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2018 12:39

Som studerende indenfor service på en kandidatuddannelse, er jeg ret overrasket over, at rigtig mange danskere faktisk slet ikke er tilfredse med den service de oplever i deres bank.
Mange skifter alligevel ikke - måske fordi det bare er for besværligt?

 

Derfor har jeg kastet mig over et eksamensprojekt, som omhandler netop kundetilfredshed i banker og hvordan den kan øges.

Har du et par minutter i overskud ville det være en kæmpe og yderst værdsat hjælp, hvis du vil udfylde mit spørgeskema på nedenstående link :)

www.defgo.net/ s.asp?id=1552450&c=8B8WKV&s=1&l=da

 

- Og hvis der er kommentarer eller tanker omkring det der med at have noget så vigtigt som en bank og alligevel være utilfreds, så skriv gerne!

Skøn dag til jer alle!

1
2
Svar på denne tråd
 
 tilfreds
Forfatter: 
Dato:  28-05-2018 19:16

Merkurbank her! Jeg er tilfreds!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2018 10:27

 

Jeg har svaret - men det er godt nok en meget simpel undersøgelse. Og jeg kan næsten regne ud, at Nordea spiller en rolle i din rapport.

 

Men hvad jeg ikke kunne svare på, er, at jeg inden Nordea var kunde i Danske Bank - og det var aldrig tilfredsstillende. Jeg skiftede til Nordea, fordi jeg kunne få en rigtig god rådgiver (som jeg kendte lidt privat). Hun valgte at skifte job, og så er jeg fulgt med...Efter ét år i en anden bank har hun skiftet igen - og jeg følger snart med :-)

 

Min pointe...De fleste bankfolk er sælgere, som kun tænker på at tjene penge til banken. Den gode rådgiver, som også tænker på at gøre din økonomi bedre/sundere, betyder mest for mig - og vil til enhver tid få mig til at skifte bank ;-)


Kh. Britt

 

med

den smukke welsh cob, Valhallas Abigail - kaldet Abby

og

hendes vidunderlige datter, Donwell Allegra (wpbr)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillid til banker
Forfatter: 
Dato:  29-05-2018 21:00
Jeg har aldrig forventet mere af en bank, end de leverer et kontonummer - så jeg kan have en konto til løn, administration af faste udgifter mv.

Men hvis man kunne finde en bank, hvor det var realistisk at få en reel, professionel, saglig rådgivning, så var jeg nok klar til at skifte øjeblikkelig.
Men det forventer jeg ikke at findes. Hvis de findes, ved jeg ikke hvordan man søger efter det.
Derfor kan jeg ikke stemme med fødderne og gå efter det. Selvom jeg gerne ville.

I hverdagen er netbank den eneste interaktion jeg har med banken. Det er irriterende, hvis netbanken ikke er brugervenlig.

Jeg undlader ikke at skifte, fordi jeg frygter, det er besværligt at skifte bank.
Jeg undlader at skifte, fordi mine forventninger er så lave, at jeg ikke orker at forsøge at bruge banken til personlige interaktioner, fx årlig gennemgang af budget. Så jeg klarer bare tingene selv, og tror ikke på, at jeg kan bruge banken til andet end konto nummer.
Sorry. Men mine forventninger er virkelig lave.
2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider