Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tegner til tatovering?
Forfatter: 
Dato:  19-03-2018 09:27

Hej! Jeg søger en person, der har egenskabet og tiden til at vil hjælpe med at tegne min fremtidige tatovering..

Jeg har ideer i form af billeder, den skal egentlig bare gøres lidt mere privat.

 

Håber der er nogle friske mennesker herinde der vil være behjælpelige.

0
2
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 15:18

Måske lidt indlysende, men hvorfor ikke snakke med tatovøren - hvis du synes vedkommende er dygtig nok til at skulle lave tatoveringen, så giver da god mening også at lade ham tegne den. Jeg gætter på at de faktisk gør dette ret ofte og derfor har en god idé om, hvad der fungerer som tatoo og har mange idéer.


 

Mvh Michelle

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 18:58

Jeg forstår ikke TS høster to - men der er så meget jeg ikke fatter

 

Min datter kan - og du kan skrive en PB - så hitter vi ud af noget


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2018 14:57

MrsHeaven: Jeg tror, det er fordi, folk er ved at være trætte af, at alle mulige forskellige ikke-HN-mennesker opretter tråde med alverdens mærkelige spørgsmål. De opretter udelukkende en profil for at stille ét eller andet spørgsmål. :)


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

2
1
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-03-2018 15:51

Det vides jo i teroien ikke - om det udelukkende er derfor....

 

Men det kan godt være det bare er mig, der er overskuds-agtig, når jeg mener HN er for alle...

 

Har bare ofte stødt på en tråd, hvor der er og/eller spidse svar for så i en anden tråd, med en "kendt" bruger, næsten samme spørgmål dog med helt anden resultat/respons fra andre...

 

I min verden er det faktisk ikke helt ok - der sidder en person bag skærmen og hvis HN er stedet man tør række hånden ud/spørge...

Der kan være en grund til man gerne vil være annonym/ukendt

 

Og desuden, så skal man da starte et sted (være ny herinde, før man kan blive gammel) og hvis man bliver spidset af med eller hånlige svar, fra folk, som har besluttet, det er på forkert grundlag, profilen er lavet.... så er der nok en gurnd til HN er ved at dø ud......

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider