Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HJÆLP- rebgrime med tøjler
Forfatter: 
Dato:  28-02-2018 12:46

Da jeg ikke kan finde mit opslag som jeg lavede i går, prøver jeg lige igen:

 

hej allesammen

jeg leder efter en bestemt slags grime. det er en rebgrime med tøjler i, så den sidste år til hest og rytter. grimen bliver spændt ind når man tager i tøjlerne. har desværre ikke andre detaljer men håber i kan hjælpe med hvor man køber dem. og ikke mindst hvordan de virker, og om de er gode.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  28-02-2018 13:03

Der er en på fb som laver dem. De er rigtig flotte og hun laver også hundehalsbånd og lign. :)


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem og hvordan
Forfatter: 
Dato:  28-02-2018 13:23

hvem er det?

og ved ikke kender du til systemet? hvis ja ville du købe den hvor den stammer ind eller hvor den ikke gør. alså når man tager i tøjlerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 rebgrime
Forfatter: 
Dato:  28-02-2018 15:02

Jeg ved ikke, om det er den slags du tænker på, men hööks har også en rebgrime med tøjler.

Har ingen erfaringer med den, tænker at en sidepull ville være mit valg, hvis jeg overvejede en af de to. Men om den du tænker på, virker på samme måde, ved jeg jo ikke - prøv at tage et kig.

 


 

Mvh Michelle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2018 08:35

har fundet en som hedder bittlees. og det var faktisk den jeg tænkte på bare i rebgrime. Men nu er jeg i tvivl om hvilken der ville være bedst. Ved ikke om jeg vil have bitlees trensen i læder eller rebgrime endnu, men tænker klart læder. da no er det rareste for hesten

0
0
Svar på denne tråd
 
 Produkter
Forfatter: 
Dato:  01-03-2018 12:16

Hej

 

Dit indlæg fra i forgårs ligger under Produkter og Leverandører :) - og der er også svar, så måske skulle du gå ind og kigge på det.

 

Bare lige et tip: hvis du ikke kan finde dine/nogle indlæg, så kan du bruge søgefunktionen. Skriv forfatternavn og husk at vælge "alle ryttersnak-fora", så skal du bare se :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rebgrime
Forfatter: 
Dato:  15-03-2018 18:12

 

Prøv at se dem her. Fandt dem frem fra fb.

 

www.facebook.com/Murmannsflet/ ?hc_ref=ARSwi0jrLVBBcb...mp;fref=nf

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan et her?
Forfatter: 
Dato:  15-03-2018 19:09
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider