Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Prinsesse Nathalies erindringer
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 10:06

Bogen er tilgængelig på ereolen. Men jeg ved ikke, den er noget lala: Der lægges vægt på at hun ikke er prinsesse, på den anden side ER hun det jo.

Men godt at læse, at hun muger mv på lige fod med de fleste. På den anden side: Så står, der en del om de heste hun har redet, men hun aner ikke hvordan hun har lært dem noget!

 

Jeg har ikke læst den helt færdig endnu, men det er klart forfatteren af bogen- ikke ved ret meget om heste.

 

Hvad blev der forresten af hendes Trakhener? Skimmel og så hed den vist Romancerora...? (Noget med romaner! ;-) )

 

At Prinsesse Nathalie er en meget god dressurrytter, er der ikke tvivl om, men bogen er mere kongerøgelse end ridning. Desuden er den dårligt disponeret.

Men værd at læse? Ja, thja- og lala... :-D

 

Jeg faldt over den, da eroelen kører noget om sportsfolk: Dvs bøger om fodboldspillere, fodboldspillere, cykelryttere, fodboldspillere, prinsesse Nathalie og fodboldspillere... Og en cykelrytter.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Erindringer
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 10:20

 

Skriver man ikke først sine erindringer når man er pensionist?

 

Jeg har ikke læst den, men det lyder til at der bliver lagt vægt på det royale bånd frem for hendes passion for heste og ridning.

 

Ligesom Prins Nikolai nu skal være model på deltid fordi han, som der står >Han er ung, fotogen - og så er han kongelig.<

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Shagya der er
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 10:29

Lagt vægt på hendes passion for heste. Kongerøgelsen går på, at hendes venner og trænere ikke lægger vægt på hun er prinsesse, men nævnes skal det alligevel!

Jeg savner lidt om hestene og træningsmetoder, men okay: Nu ved jeg Prinsessen holder søndagen fri! ;-)

 

Hvornår, man skriver sine erindringer? Jeg har da læst en forfatter, der har udgivet 12-13 bind. Det kommer nok an på. Hvis man er kongelig, og der kommer en journalist forbi.

Visse politikere (Krag og Anker), har da også udgivet deres- og Hans Engel mfl. Jeppe Aakjærs er også flere bind.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bogen om
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 10:46

 

Netop, hun har nok ikke skrevet den selv. Syntes bare at der er forskel på erindringer og selvbiografi. men det er der måske ikke.. At hun er prinsesse er jo billetten til mersalg. Der er 100-vis af dygtige ryttere som laver præcis det samme og som har et (måske) mere spændende liv, men som også er mere annonyme de skriver bare ikke bøger fordi det har de måske ikke tid til eller er interessante nok til at kunne gøre eller.. :)


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider