Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ny seng
Forfatter: 
Dato:  26-02-2018 17:51

Jeg er på udkig efter en ny seng, men synes det er lidt svært at finde ud af hvilken en jeg skal købe og hvor jeg skal købe den. Jeg har lavet en lille smule research og kan hurtigt konkludere at det godt kan betale sig at købe sengen online.

 

Nogen der har nogle gode erfaringer?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2018 22:19

HN-Oraklet er da utroligt populært! Tænk, at nogen opretter en profil herinde for at stille spørgsmål om, hvilken seng man skal investere i! ;D ;D ;D

 

-Dertil bliver jeg jo nødt til at svare, at det skal være én med sengehest eller en Hästens!


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

6
0
Svar på denne tråd
 
 Det vigtigste er madrassen
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 09:50

Få en ordentlig- og prøv den i butikken.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seng og søvn
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 10:11

 

Bissen/ Måske vi liiige skulle stemme om det!

 

Hvad er der nu galt med en god stak halm eller endnu bedre hø?

 

Former sig efter kroppen, holder en varm OG dufter dejligt. Tilmed ret billig i anskaffelse.

Fås i både alm. og en øko. udgave, intet spild ved bortskaffelse. (KAN det blive mere bæredygtigt??)

 

Har alle hn'ere ikke prøvet at sove i halmen?, men det var måske før Hästens ligesom stjal ideen og udviklede lidt mere komfort.

 

Jeg husker faktisk at min oldemor sov i halm og havde hø i dynen i sit hus midt byen (ikke endgang på landet) i 1970'erne.

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

2
0
Svar på denne tråd
 
 Nå okay
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 10:19

*Min* farmor havde tunge dyner med fjer, faktisk skulle man tro, hønsene var kommet hele i dynerne. Men sengene var så afsindigt kolde, at man lå og frøs som en lille hund. Om morgenen var de derimod dejligt varme- selvom der var frostmønstre på indersiden af vinduerne.

Der var også gammeldags das, så når man skulle noget, så kiggede hønsene på. Det lå op til hønsehuset, kun med en tremmelåge i mellem...


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 12:32

Shagya: Halm er bare så tæskeubehageligt at få i underhakkerne - det stikker!

 

Men lidt apropos, så er det også rart at gå udenom en seng, der larmer. En del af os har nok fået en tur i høet og ved, at sådan en bunke er forholdsvis lydløs! ;D

 

Hø er selvfølgelig lidt dyrere i anskaffelse, men man kan evt. overveje at finde nogle baller wrap, der fejlgærer og derfor har indbygget varmefunktion!


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

3
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke så ligetil
Forfatter: 
Dato:  28-02-2018 13:36

Jeg tænkte for lidt siden, da jeg købte ny seng - at det var en jungle - og var de dyrere senge overhovedet bedre end de billigere varianter?

 

Vi ofrede hele 16000 kr på en Norland eksklusiv el, 180x210 cm fra Sengetid.dk. Den var meget nedsat, men hold da op - det er den bedste seng jeg har ligget i. Super service. Ringede til dem og spurgte om forskellen på priser og senge mm.

 

De kan bestemt anbefales :-)

 

De har i øvrigt en del på udsalg nu.


Mange hilsener

Vibeke Neergaard Rasmussen

 

Uddannet hestemassør

 

Hestemassage tilbydes i Vestsjælland

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 Mange tak for det!
Forfatter: 
Dato:  28-02-2018 17:51

Mange tak for alle jeres tilbagemeldinger.

Og ja, jeg har fornyligt oprettet en profil her på heste-nettet, blandt andet for at spørge til råds om hvilken seng vi bør anskaffe os. Jeg har nemlig fået at vide fra flere bekendtskaber at man hurtigt kan få nogle gode råd herinde, uanset hvad det drejer sig om. Den her tråd bekræfter jo også dette.

 

Vibeke, det er sjovt at du lige nævner Norland elevationssengen, for den har vi nemlig også rendt forbi et par gange, og noteret den på vores liste. Jeg faldt nemlig også over den her test: testfabrikken.dk/elevationsseng- test/ Her er den også blandt favoritterne. Men jeg skal da godt nok lige love for, at man skal have den store tegnebog frem :-o. Hvis vi ender med at vælge Norland, så skal jeg da holde lidt løbende øje med hjemmesiden, hvis du siger at de engang imellem har tilbud på den.

Tak for din tilbagemelding.

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider