Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Resultater på DRF GO
Forfatter: 
Dato:  16-02-2018 09:18

Jeg læste lige andetsteds, at der endnu ikke var resultater fra D-stævner på DRF GO.

Så jeg har været inde og kigge på det ene stævne, jeg har redet i januar, og det er sørme rigtigt - og jeg fik endda en roset :), så det ville da ikke gøre noget at resultatet kom på. Jeg har klikket lidt rundt på andre stævner i andre landsdele, og det samme gør sig gældende her. Ingen resultater.

 

Er der nogen af jer, der ved om det er stævnearrangørerne, der skal gøre noget (nyt) i forhold til indberetning - eller om DRF bare ikke er up-to-date endnu? Eller om det mon først træder i kraft, når alle begynder at bruge Equipe?

 

Og ja, jeg kan jo bare sende en mail til DRF, og det gør jeg nok også hvis ingen af jer ved noget - men jeg tænker, at de sikkert får mange dumme spørgsmål til hverdag, så jeg prøver lige HN først :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 Hestegalleri
Forfatter: 
Dato:  16-02-2018 21:53

På hestegalleri kørte der også en tråd for ikke så længe siden omkring de manglende resultater fra d-stævner.

 

Det er faktisk lidt uheldigt, når agumentet for at folk skal betale d-licens, er at resultaterne fra disse stævner også skal på live. Måske de har været bedre til at opkræve pengene end at instruere klubberne i at lægge dem op.

 


Mvh

Mette

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Resultater på Live?
Forfatter: 
Dato:  17-02-2018 08:37

Ja en er det bare dét, du

er skulle forestille at være anderledes? At resultaterne kommer på live? Det gør de jo da i forvejen - i hvert fald de stævner, jeg har deltaget i.

Jeg troede at man skulle kunne se resultaterne i GO, ligesom resultaterne fra C-stævner? Men det er måske mig, der er naiv?

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Resultater
Forfatter: 
Dato:  17-02-2018 10:00

Jeg synes jeg læste et sted at der godt kunne gå nogle uger før resultaterne kom ind, men jeg ved ikke om det er rigtigt (jeg kan sagtens blande det sammen med noget andet ).

Vist noget med at der også godt kan gå lang tid for C resultaterne og det ville blive det samme/længere tid for D resultater (??).

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Resultater
Forfatter: 
Dato:  17-02-2018 10:08

Nu prøvede jeg lige at søge på mine resultater (eller Cassios var det vel ) og der var resultaterne fra det vi red i Januar. Men det var selvfølgelig også D klasser til et C stævne... Jeg ved ikke om det gør en forskel?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Resultater
Forfatter: 
Dato:  19-02-2018 00:19
Jeg laver stævner. Dog mest c-stævner..

Men det er klubbens opgave at sende resultaterne ind til drf. Dette gøres (i det gamle system) Ved at eksportere resultaterne til der samt sende en mail så de ved det er gjort.

Min opfattelse er resultaterne næsten kan ses med det samme vi har sendt dem ind. Og der svarer super hurtigt på mails..

Jeg mener klubben har 14 dage til at sende dem ind, Men er slet ikke sikker. Jeg plejer at gøre det søndag aften efter stævnet og resultatet kan ses mandag..

Min tanke er at klubberne ikke er klar over proceduren ved resultatindsendelse. Jeg har oplevet flere gange manglende information omkring de nye ændringer.

Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Stinne...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2018 10:27

... det er nok dér, den hænger så - altså hos klubberne, som måske ikke er klar over den nye procedure.

 

Det er jo ærgerligt. Når vi nu har brugt pengene på licensen, og tilmed er så heldig at få en roset, så ville det jo være fedt at få resultatet registreret ;)

 

Hilsen Sif

 


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 Resultater
Forfatter: 
Dato:  19-02-2018 14:57

Nu blev jeg lige nysgerrig og tjekkede min veninde som var afsted til d-stævne i januar, og de er sørme lagt ind. Så det kunne da godt tyde på, at det er klubberne der ikke alle har fanget arbejdsgangen.

 


Mvh

Mette

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 mail...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2018 21:38

Til Sif

 

Prøv at send en mail til stævnearrangør og spørg dem hvorfor resultatet ikke kan ses på GO. -det skal på, de kan ikke undgå det ;)


Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej StinneB
Forfatter: 
Dato:  21-02-2018 09:44

StinneB, det har jeg faktisk gjort - og fik det svar, at D-srævner ikke kan indsendes ligesom C-stævner, men skal tastes individuelt af medarbejdere i DFR, og derfor kan det godt tage noget tid.

 

Men jeg kan forstå, at din oplevelse er anderledes?

 

Hilsen Sif

 


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  21-02-2018 19:13

Jeg tænker lidt forskellen/problemt kan ligge i om der er brugt Equip eller det gamle stævne system.. Equip er ikke 100 procent kørt sammen med med drf's systemer endnu, så hvis man bruger Equipe tænker jeg det skal tastes manuelt..


Hilsen Nina



R.I.P. Bøgelys Capri 2. juni 1998 - 23. oktober 2013

Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 resultater
Forfatter: 
Dato:  23-02-2018 23:18

Hmm.. det lyder mystisk.. Jeg har indtil nu kun kørt stævner i det gamle system. Der trykkede jeg blot på eksporter resultater, så sendte den dem alle til DRF..

Men fint du har skrevet til dem, så skal DRF nok fortælle hvordan det foregår. Måske er det anderledes fordi det er et "rent" D-stævne, når vi har haft D-klasser med er det kun 1 om dagen under vores C-stævner. Så det er mere et reelt C-stævne vi holder.. Men tænkte blot resultaterne blev indlæst på samme måde..

 

Men når du har skrevet til dem og de arbejder på sagen skal dine resultater nok komme på GO (y) :)


Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider