Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ghostet af en ven
Forfatter: 
Dato:  13-02-2018 12:01

Hej alle,

De fleste, der dater i dag, er nok stødt på fænomenet "Ghosting". Altså der, hvor den person, man har set, pludselig og uden varsel cutter alt kontakt, stopper med at svare på beskeder og måske helt sletter dig som kontakt på diverse sociale medier.

Jeg har hørt, at "ghosting" ikke kun foregår på datingmarkedet, men også i forbindelse med venskaber. Er der nogen herinde, der har prøvet at blive "ghostet" af en ven, eller som måske selv har prøvet at "ghoste" en ven? Hvis du har oplevet et af scenarierne, kunne jeg godt tænke mig at høre om det?

Det skal siges, at jeg er journalist og arbejder på en historie om break ups mellem venner/veninder. Er der nogen af jer, der har lyst til at dele jeres erfaringer på det område i den forbindelse? I er velkomne til at komme med input her i tråden, men I kan også sende mig en privatbesked, hvis I foretrækker det.

Jeg håber, at nogle af jer har lyst til at dele jeres oplevelser.

De bedste hilsener,
Trine

0
7
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  13-02-2018 12:44

Men dengang hed det ikke noget. I 3G valgte min sidekammerat og veninde pludselig at holde op med at tale til mig, og blev veninde med en anden.

Sådan fra den ene dag til den anden.

 

Jeg forstår stadig væk ikke, hvad der lige skete der?! Det gjorde mig ondt i mange år, for jeg troede, jeg havde såret hende, og der var noget galt med mig.

 

Flere år efter mødte jeg en anden veninde af personen, der havde oplevet noget tilsvarende. Vedkommende havde åbenbart ændret sig meget pludseligt fra hestepige til gå på discotek mv pige, der droppede sine venner uden varsel.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ghoster
Forfatter: 
Dato:  13-02-2018 20:02

 

aktivt journalister og andre der tror de har en uddannelse, og/eller intet ansvar.

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Oprettet til lejligheden. :/
Forfatter: 
Dato:  14-02-2018 08:52

 

Når en person opretter en profil på HN med dét ene formål at lave en historie, så bliver det altså uden støtte herfra.


Det er dog rart, at vide at HN stadigvæk er populært ude i samfundet. Men journalistiske forespørgsler og undersøgelser højner ikke ligefrem interessen eller niveauet her!

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider