Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp mig med at finde en bestemt video!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2018 20:27

Hej Heste-Nettet,

 

Jeg leder efter en bestemt video, som jeg har set for nogle år siden og som gjorde stort indtryk på mig.

 

Jeg har søgt og søgt, men da jeg ikke kan huske hvad den hedder eller hvem der har lavet den, kan jeg ikke finde den, til stor frustration.

 

Videoen handler om, at man ser et helt normalt dansk parcelhuskvarter/villavej. En dag kommer der så nogle fra kommunen og begynder at krænke beboernes liv på vejen, ved f.eks. at rive træer op/rive et hus ned/noget i den dur. Beboerne bliver meget forargerede men ved ikke hvem de skal klage til, mens deres ejendom bliver taget fra dem/ødelagt.

 

Jeg kan huske, at videoens budskab har noget med et u-land at gøre, altså hvor det samme sker for menneskene i pågældende u-land (kan ikke huske hvilket), hvor deres ejendom bliver taget fra dem af regeringen. Videoen skal derfor vise et eksempel på, hvordan det ville se ud, hvis sådan noget skete herhjemme i DK, og få tilskueren til at forstå situationen i u-landet.

 

Tænker derfor, at det må være en nødhjælpsorganisation der har lavet videoen, f.eks. Amnesty eller Danmission, men kan ikke finde den.

 

Håber meget på, at der er en herinde, der tilfældigvis kan huske videoen og kan finde den, da jeg udelukkende har oprettet en profil herinde for at stille dette spørgsmål (da stedet her har ry for at kunne give svar på de mærkeligste spørgsmål )

 

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2018 07:24

Man ved sgi, at HN er velrepræsenteret gennem diverse søgemaskiner, når folk øjensynligt opretter en profil ulukkende for at stille spørgsmål, der er fuldstændig urelateret til heste ;D

 

Til TS: Jeg har ingen anelse om, hvilken video, det er - men held og lykke med at finde den.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider