Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er jeg blevet døv?
Forfatter: 
Dato:  04-02-2018 09:18

Hej piger. jeg er ny her inde.

jeg er et spørgsmål? Det er sån at jeg har oplevet det her før, men at det bare er så ulideligt.. jeg vågner op og kan ik høre noget på mit højre øre, som som jeg har en prop i øret, det er sket før, men gik aldrig til lægen med det, og så forsvandt det, men kan ikke huske hvor lang tid der gik, og ved ikke om det kan være alvorligt nu da det sker igen, og ved ikke om jeg burde gå til lægen eller og jeg ikke burde være nervøs omkring det? Håber i kan give mig lidt respons eller nogle råd, på forhånd tak :)

0
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-02-2018 20:48

Gå til en øre- næse- halslæge og få dine ører undersøgt.

Du behøver ikke en henvisning fra egen læge, så du kan bare bestille tid.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan
Forfatter: 
Dato:  05-02-2018 22:47

Være en prop af ørevoks, og det kan en ørelæge hurtigt gøre noget ved med en øreskylning.

Eller det kan være noget mere dystert.

 

Har du prøvet, at klemme om næsen- og så puste ud mod næsen- ikke for hårdt men med et jævnt tryk? Og så synke. Siger det klik, er det sandsynligvis betændelse/allergisk reaktion i mellemøret (allergi påvirker slimhinderne).

 

Du skal dæleme (undskyld udtrykket) se at komme til læge i en fart, det kan kun gå for langsomt.

 

Er det ikke meget generende kun at kunne høre på det ene øre?!


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider