Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp, ved ik hvad jeg skal gøre
Forfatter: 
Dato:  30-01-2018 11:00

Hejsa!

Jeg kender en som 15 årig fik lavet en tatovering for nyligt.. Af en som ikke er tatovør, og hun skal have lavet en til snart. Hun siger hun har sin mors tilladelse, men har læst at det stadig er ulovligt. Hvad skal jeg gøre? Jeg ved at hun også snakker en del med nogle folk som sælger stoffer.. Er det noget som skal andmeldes til politiet?

1
1
Svar på denne tråd
 
 vanskeligheder
Forfatter: 
Dato:  30-01-2018 12:15

Hej

 

jeg synes du skal kontakte kommunen og tage en snak med deres ungerådgiver eller SSP kontakt (Sociale myndigheder -skole-politi samarbejde) de kan råde dig hvad du evt kan gøre

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 lskdjf
Forfatter: 
Dato:  30-01-2018 12:24

Hej Nanna

 

Det er fint, at du er bekymret i forhold til din bekendte. Er det en tæt veninde, så snak først med hende selv, hvis ikke, eller hvis hun ikke vil lytte til dig - er det så en, du går i klasse med? Og er der en lærer, som du er rimelig tryg ved? Så var det måske en idé, at dele din bekymring med læreren. De har både tavshedspligt og underretningspligt. Det kan lyde modstridende, men hvis der er tale om mistrivsel eller farlig adfærd, har læreren pligt til at underrette relevante offentlige myndigheder, mens at han/hun har tavshedspligt i forhold til dig, når du kommer og betror dig. Det kan både hjælpe pigen og dig.

 

Håber alt det bedste

 

Venlig hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  30-01-2018 17:16

Hej Anne og Lene.
Tusind tak for hjælpen! :)
Sætter meget pris på det :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider