Logo used for printing

HN afstemning
Hvor meget betaler du i staldleje pr hest? (Foreslag: Sebrina )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skade på lejet bil :'(
Forfatter: 
Dato:  18-01-2018 11:11

Argh jeg skal lige lufte min vrede!

Og hvilket bedre sted at finde svar end HN?

Sagen kort er, at jeg lejer en bil hos Hertz mens jeg arbejder som vikar. Jeg er typen der virkelig passer på alle mine ting, især ting der ikke er mine! Jeg kører forsigtigt og har klaret mig gennem flere snestorme i denne bil efterhånden (jeg bor langt oppe i Sverige pt), uden så meget som en skramme!

Så det er selvfølgelig på min garageplads, at jeg får en ordentlig skade på bilen, og nu er jeg i syv sind!

Det er en super trang parkeringsplads jeg har, eftersom der står en stor fed søjle på højre baghjørne af min plads i garagen, og den er lige når man svinger ind i garagen, så kræver en del trillen frem og tilbage for at komme ordentligt på plads inden for båsen.

Dette bliver selvfølgelig ikke lettere, når spaden der har pladsen til venstre for mig, parkerer med en kæmpe varevogn heeelt op til den hvide linje, trods han har masser af plads på den anden side!

Det lykkes mig nu altid at komme ind, ved at være forsigtig og møve mig ind. Igår aftes kommer jeg endelig hjem, efter en lang dag hvor jeg arbejdede over, ikke havde nået at få hverken vådt eller tørt siden morgenmaden, kæmpet mig igennem en ordentlig omgang snefald og glatte veje på vej hjem, og så holder spadens varevogn selvfølgelig OVER den hvide linje, inde på min plads! Jeg er træt og sur, men beslutter at gøre forsøget alligevel. Det er ikke en mulighed at parkere ude, grundet vejret. Netop derfor betaler jeg i dyre domme for at leje en plads i garagen.

Og selvfølgelig rammer jeg på søjlen på højre side, med siden af min bil! Og da jeg i panik sætter i bakgear for at komme fri, skraper jeg den jo endnu mere