Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HVOR kan man læse mat. som fjerns
Forfatter: 
Dato:  17-01-2018 11:54

Hej alle HN'er!

 

Jeg er igang med mit andet sabbatår og håber, at starte på et studie til sommer. Jeg vil gerne forbedre/genopfriske mit matematik og derfor søger jeg oplysninger om det er muligt, at læse matematik som hjemme/ fjernstudernde på et kort forløb (max 3 måneder)? Jeg har fundet frem til HF enkeltfag, men det er slet ikke den længde og form for undervisning jeg søger. Jeg søger nærmere et KORT genopfrisknings kursus. Jeg er kan ikke finde særlig meget information på Google, så håber at I kan hjælpe mig. :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-01-2018 16:54

lige af ren nysgerrighed - er der nogen speciel grund til du vil opfriske det?

 

Jeg kom direkte fra en Mat B til en erhvervsøkonomisk uddannelse, men har aldrig brugt matematikken. Jo, grundreglerne fra hel basic matematik.

0
0
Svar på denne tråd
 
 få fat i de gamle lærebøger
Forfatter: 
Dato:  17-01-2018 21:16

Jeg læser matematik på KU og jeg havde læst noget andet i et år inden jeg kom på matematik og i det år havde jeg ikke så meget som kigget i mine gamle noter - det kommer hurtigt tilbage! Og min fornemmelse er, hvis du ikke skal ind og læse noget nær ren matematik, så er der slet ikke behov for genopfriskning. Med det sagt, så tænker jeg at det nemmeste er at få fat i dine gamle lærebøger og læse i dem. Du kan jo sende din gamle matematiklære en mail og spørge om du ikke kan få lov til at låne et sæt af lærebøgerne.

Medmindre du ikke forstod det i første omgang, men så tror jeg du skal kigge på VUC :)


Sagde Johanna

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider