Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bofællesskab for hestetosser
Forfatter: 
Dato:  19-12-2017 22:00

Hej alle hestetosser

jeg har længe tænkt over, at det kunne være super hyggeligt at bo i bofællesskab. Jeg har tidligere haft roommates, men vil gerne prøve at bo i et rigtigt bofællesskab, med flere mennesker, fælles spisning, underlige projekter og mere eller mindre ophedede diskutioner :)

Men det er ligesom om, at jeg har svært ved at finde et sted i nordsjælland/københavn, hvor mine mudrede staldstøvler passer ind.
Derfor tænkte jeg: hvilket bedre sted at spørge til råds, end HN! :D

 

Er der nogle af jer der kender til bofællesskaber eller kollektiver i nordsjælland/københavn, hvor en hestetosse på 25år kunne passe ind?

Eller, er der måske andre end mig der har haft tanken, men bare ikke kan finde stedet og menneskerne, men som måske kunne have mod på at prøve at få noget op at køre? Her tænker jeg ikke en stor gård med plads til hestene i baghaven, selv om det da ville være fantastisk, måske bare ikke knap så realistisk. Men et hus eller stor lejlighed, hvor der er plads til både fællesskab og alene tid :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 bofællesskab
Forfatter: 
Dato:  20-12-2017 15:46

Jeg kender en familie i bofællesskab Hallingelille ved Ringsted, som lejer deres lejlighed ud i 6 uger fra sidst i februar, til én som evt kunne tænke sig at prøve det af. I bofælleskabet er der også plads til hest

Du kan evt skrive til mig på 31244575, hvis jeg skal sætte dig i forbindelse med hende

 

Bedste hilsner

Mette

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider