Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gravid- i tvivl
Forfatter: 
Dato:  17-12-2017 17:20

Hej Hn.
Inden i begynder at beskylde mig for være en troll- jeg er anonym, men kun fordi jeg syntes det er flovt at noget som dette skulle ske for mig :'(

Sagen er den, at jeg er bange for at jeg måske er ''gravid''- og alligevel ikke.
I søndags i sidste uge, havde min kæreste og jeg ubeskyttet samleje i omkring 20-30 sekunder. Han kom ikke, men jeg var alligevel nervøs, og jeg valgte derfor at tage en fortrydelsespille. Så var der ikke mere i den sag.
Problemet er så, at vi igår havde @!#$ igen, men denne gang havde han kondom på. Jeg fik rigtigt meget følelsen af at da han kom var kondomet flækket.. Udover det havde jeg lige, uden jeg havde set det fået min menstruation. Jeg ville normalt først have fået den omkring sidst uge 52- uge 1, men jeg tænker at fortrydelsespillen har noget at sige her. Jeg valgte så (ulækker som jeg er) at tjekke om kondomet rent faktisk var flækket. Det var det, så vidt jeg kunne se ikke. Derfor undrer det mig at det virkeligt føltes som om at det var.
Jeg bliver også lidt i tvivl om min menstruation har noget at sige, for så vidt jeg har læst mig til, kan man ikke blive gravid under menstruation.

Nu står jeg tilbage som et stort spørgsmålstegn..

Skal jeg tage en fortrydelsespille i morgen?
Er der overhovedet en chance for at der rent faktisk er sket noget ved det?

Jeg håber virkeligt i kan hjælpe mig hurtigst muligt!:/

0
1
Svar på denne tråd
 
 Det tror jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  17-12-2017 18:58

Jeg tror bestemt ikke at du er gravid - men jeg forstår ikke helt, at du ikke - med alle de nerver - vælger at beskytte dig selv, i stedet for at overlade det til din kæreste ;)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

4
1
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2017 00:30

Jeg synes heller ikke umiddelbart, du lyder gravid.

Nu er det jo ikke altid sådan, at bare fordi man knalder uden beskyttelse, bliver man partout gravid. Der skal gerne nogle forsøg til for de fleste. Jeg siger ikke, at det ikke hænder, for det gør det bestemt, meeeen...

 

Jeg ved det ikke helt, men jeg ville nok også råde dig til at beskytte dig selv, hvis du er så nervøs for at blive gravid. :)


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider