Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ude er godt
Forfatter: 
Dato:  15-12-2017 23:45
Indsat fra nyheden Ude er godt:

men hjemme er bedst. Det syntes både Julle og Julles ejer. Julles ejer har fået det sidste pynt sat frem, og Julles stald ligner snart et helt nisselandskab. Og nissen er skam også flyttet ind. Men det ved menneskene ikke. De tror kun på det de kan se, og nisser er altså ikke bare sådan lige at få øje på. I gamle dage boede der nisser på alle gårde, men idag glemmer folk at sætte grød og andet godt ud til nissen, og så flytter de. Men hvor de flytter hen, ja det ved Julle ikke. Julle har ikke mødt nissen, men Julle ved at den er der, for der er puslen på loftet og der sker mystiske ting.

 

Julle ved, at i gamle dage, gjorde man meget for at få en gårdnisse. Og det er måske også en ide hvis man skal flytte på landet? Sådan lige at gøre det lidt rart for en eventuel nisse? Ellers kan de blive så frygtelig galhovedet har Julle hørt.

 

Julles ejer vil gerne have en gård, og så vil Julle gerne have en nisse. For så er der jo nogen at tale med de lange december aftener hvor Julles ejer er gået indenfor til varme og julehygge. Men hvor kan man snakke om gårde? Og hvad med jer andre? Hvordan og hvorledes fungerer alt det der med at have sit eget? Med eller uden nisser. Julles ejer har mange spørgsmål om det at flytte på gård og stå for det hele selv, men så er det jo godt man kan spørge andre ligesindede til råds.

 

Hvor er Julle idag?

 

Læs mere om julekonkurrencen her.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fundet...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 00:29

God jagt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Var hvor jeg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 08:30

fundet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fundet.....
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 09:58
Fundet Julle .....




En RIGTIG hund er en schæferhund ;O)

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 12:43

Se, jeg mente jo bestemt, jeg måtte være 100% på sporet helt fra starten - men ej om Julle vil lade sig finde!!!?


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har samme problem...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 13:03

var så sikker på at jeg vidste hvor Julle var i dag, men nej har været det meste af ryttersnah/hesteejendomme igennem og en del andre steder, men ingen Julle :-(


Med venlig hilsen


Anni

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er hvor i regner med
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 13:27

I er på rette vej, og når i finder ham, vil i tænke, ja selvfølgelig, når i ser overskriften.


1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 14:28


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 14:30

Nu har jeg været ca. 5 sider igennem i det forum, hvor jeg tænker, han må være - men ak


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 14:33

Woop - der var han jo!!!


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julle.......
Forfatter: 
Dato:  16-12-2017 15:41

Anden dag i træk hvor Julle blev fundet rimeligt hurtigt

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider