Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 #metoo
Forfatter: 
Dato:  20-11-2017 14:03

HEJ

Hvor er alle de piger/kvinder som ikke er kommet frem i rideverden, alle hved at det er et stort problem med mænd som ikke kan blive fra de kvinder/piger som arbejder i rideverden.

 

Denne debat skal ikke holdes væk fra rideverden,men den skal frem så alle de som har været udsat fra overgrab kan se og høre at de ikke stå alene og at de ikke skal frygte at de ikke kan få arbejde eller bare være i rideverden.

0
8
Svar på denne tråd
 
 Overgreb...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2017 14:55

...jeg er meget i tvivl om hvad du egentlig vil med dette indlæg

 

Jeg har arbejdet omkring 10 år i hesteverdenen - og har aldrig set skyggen af overgreb hverken rettet mod mig eller kollegaer... Rygter findes selvfølgelig - men det må immervæk være de involverede der skal på banen og ikke hvad man hører igennem flere led?

 

Hvis det blot er endnu en forbasket dårlig måde at drive sensationsjournalistik på - så synes jeg "nogen" burde læse op på etikken omkring deres fag...

 

Trine (Faxa)


8
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2017 16:57

Jeg forstår måske heller ikke helt formålet med indlægget?

 

Er det et forsøg på at provokere os? Er du én af dem, der føler sig stødt over #metoo-kampagnen?

 

Beklager mine fordomme, men det kan jeg ikke helt lade være med, når din profil godt kunne virke til at være oprettet med dette ene indlæg som formål.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

2
0
Svar på denne tråd
 
 #metoo
Forfatter: 
Dato:  20-11-2017 17:03

Nej jeg er nok bare mere sur og bitter over alle de mænd som har gjort så meget ondt for kvinder/pige i rideverden inc. min datter.

1
5
Svar på denne tråd
 
 Kasper...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2017 02:20

...så vil jeg da håbe, at du har taget din datter i hånden og er vandret en tur på politistationen hvor I har anmeldt de overgreb din datter har været udsat for...

 

Det er da frygteligt hvis din datter har været udsat for overgreb - men det er stadig noget den enkelte selv må tage hånd om at få anmeldt...

 

Jeg synes det er direkte usmageligt at smide om sig med påstande om at der er mange piger/kvinder der begåes overgreb imod i hesteverdenen uden at komme med nogen form for dokumentation!!! Man kunne jo tro at du er ude på at miskreditere en hel branche...

 

Når man tænker på hvor mange piger/kvinder der er i hesteverdenen - og hvor relativt få mænd der er - så synes jeg faktisk det er flot at man kan arbejde i den branche i 10 år uden at høre/se/opleve nogen former for overgreb/chikane når det nu iflg dig nærmest er hverdagskost...

 

Noget HELT andet er at der selvfølgelig opstår forhold ind imellem - man ser trods alt kun folk fra samme branche når man arbejder med heste godt og vel fuldtids... Dette kan jeg på ingen måde se noget forkert i såfremt begge er gamle nok til at det er lovligt!

 

Trine (Faxa)


3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider