Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 F1 hoppe muligheder
Forfatter: 
Dato:  06-11-2017 07:09

hej
Jeg vil til næste år kåre min hoppe i forregister, men har været lidt i tvivl om der sker ændringer ved pas, og om hun må deltage til skuer osv under den forening hun er F1 kåret i?

0
0
Svar på denne tråd
 
 F1-hoppe
Forfatter: 
Dato:  07-11-2017 06:32

Ja, hun må formentlig deltage i de fleste ting, med mindre der kræves godkendt afstamning i 3 led - det kan være meget forskelligt fra forbund til forbund. Det samme gælder i øvrigt passet - formentlig vil du kunne købe et blåt pas, men det kan afhænge af forbundet - der er ikke nødvendigvis ens regler.

 

Hvis du på forhånd vil være helt sikker, vil jeg anbefale dig at tage kontakt til dit forbund (et bestyrelsesmedlem, medmindre det er et forbund, der har et decideret sekretariat), og spørge helt konkret på racen.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 umiddelbart
Forfatter: 
Dato:  08-11-2017 12:03

så giver en kåring i F1 ikke de vilde muligheder.. flere og flere forbund stiller krav til mindst to led for hopper, ved f.eks deltagelse til dyrskuer. Der er dog nogle racer der kan dispensers fra..

 

Men nogle skuer har åbnet for muligheden for at udstille en ridehest.. men hvis du vil have et føl på din hoppe, så vil det klart være en fordel at få hende kåret..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  10-11-2017 23:23

 

Min hoppe er kåret ind i DSP, uden tavle og hun må gerne komme med til Det Fynske Dyrskue :)


Nu med eget ponydyr

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider