Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nysgerrig - Blue Berry Hill
Forfatter: 
Dato:  02-11-2017 15:02

Jeg faldt ved en ren tilfældighed at Blue Berry Hill er sat til salg - nogen der ved om Susan lukker ned eller flytter?

 

Jeg har intet med stedet at gøre, har aldrig haft det og får det formentlig heller ikke - så det er ren og skær nysgerrighed

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sakset fra BBH's
Forfatter: 
Dato:  02-11-2017 19:11

facebook-side:

 

"Nej, BBH er ikke ved at lukke !!

... Men vi har sat vores skønne hesteejendom her på Haugevej 13, i Kjellerup til salg.

Vi har boet her i 13 år og været virkelig virkeligt glade for det.. Matriklen har lagt rammer til mange fantastiske stunder, både privat og i BBH regi og nu er vi, som familie, klar til at prøve noget nyt.

På den private front, står frihed og udvikling højt på listen over vores families kerneværdier. Vi elsker blandt andet, at rejse og opleve nyt. Det vil vi gerne gøre mere af i fremtiden, og derfor har vi brug for at bo et sted med færre forpligtelser, end vi har nu, hvor der går meget tid med at vedligeholde og drive en stor ejendom.

I BBH regi, arbejder vi på en måde, der ikke anvender de mange faciliteter på daglig basis, men mere bruger dem på "projektbasis" i forbindelse med kurser og samlinger på uddannelserne. Disse kan let afholdes på eksterne faciliteter og der er allerede truffet forskellige aftaler om faciliteter på Sjælland og nogle er på vej i Jylland og på Fyn.

Jeg ønsker, at bruge mindre tid på vedligehold og klargøring af faciliteter, for i stedet, at bruge mere tid på at arbejde endnu mere med instruktørerne og den fortsatte udvikling og vækst i BBH organisationen. Derudover, så skriver den bog om BBH træning jo ikke sig selv, og jeg vil gerne undervisere og træne mine egne heste mere end tiden tillader lige nu.

For dig som kunde hos BBH, kommer det til at betyde en langt større fleksibilitet, i den forstand, at jeg bliver mere mobil, da BBH arrangementer og kurser bliver fordelt over hele landet ligesom jeg også vil få flere dage til rådighed, hvor jeg kører ud for at undervise og afholde kurser.

Til gengæld, så bliver 2017 den sidste sommerlejr her på Haugevej, så hvis du har drømt om at deltage, men endnu ikke fået meldt dig til, så er det ved at være absolut allersidste chance!

Vi er selv meget spændte ved udsigten til alle de nye muligheder og så bliver der selvfølgelig også nogle udfordringer undervejs.

For eksempel skal jeg finde det perfekte opstaldningssted til Stella og Monday og det kan nok give mig lidt hovedbrud, når jeg er vant til at bestemme det hele selv ?

Jeg leder efter et sted, hvor der er gode ridefaciliteter, daglig foldordning alle ugens dage og meget grovfoder, eller mulighed for selv at supplere op med wrap/hø. Prisen er sekundær og hvis du kender lige præcis sådan et sted i nærheden af Silkeborg, så må du rigtig gerne give mig et tip.

Vores ejendom er til salg gennem EDC mægleren i Kjellerup, som du kan se via linket og hvis du kender nogen som er interesseret i de fantastiske muligheder ejendommen repræsenterer, så er de meget velkommen til at kontakte mægleren.

Det er med stor forventning til hvad fremtiden kan bringe, at jeg poster denne update, for det er først nu, det bliver "rigtig virkeligt", at vi tager hinanden i hånden og træder ud af komfortzonen i et helt nyt landskab.

Vi er spændte ?"

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 som ovenstående
Forfatter: 
Dato:  02-11-2017 20:54

men for den da jeg vil savne ikke at kunne komme på BBH ridelejr derovre..... men mon ikke der kommer nye muligheder - tænk om der kom en BBH sommerlejr på Sjælland!!! :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider