Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hudorme
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 07:44
Hejsa
Jeg har en masse af de grimme små bumser/hudorme, som er små sorte prikker og bumserne er megasmå, men de er der! Og bliver så pludselig til de små grimme prikker. Er der nogen, der har et godt råd eller et mirakelmiddel
Mange hilsner
0
0
Svar på denne tråd
 
 mælkeprodukter
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 09:30

Det er ikke noget jeg selv har prøvet, men så vidt jeg har hørt, kan det hjælpe at droppe mælkeprodukter fra ens kost... Men som sagt jeg har ikke selv problemer og jeg æææælsker smeltet ost :P


Sagde Johanna

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 blackheads
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 21:25

En god kemisk peeling. Jeg er glad for Pudderdåsernes T-zone peeling. BHA produkterne fra Paulas choice er også effektive

 

 

Der er ingen sammenhæng mellem mælkeprodukter og hudorme. Der er nogen der mener at der er en sammenhæng med fedtfattige mælkeprodukter og acne, men det er ikke bevist.


Mvh Rikke

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hudorme
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 22:08

Jeg går i et dejligt varmt bad- og bruger en vaskeklud. Hvis man ikke har et badekar, så kan man bruge varme vaskeklude til at komme på ansigtet. Gerne lidt grove hjemmestrikkede af bomuld.

Jeg bruger ikke sæbe i mit ansigt, da huden bare tørrer ud.

 

Ellers kan man vel bruge noget "ansigtvask" eller tonic fra Matas/Apoteket.

 

Mvh

Tine

 


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lineal og skumgummi klude
Forfatter: 
Dato:  20-10-2017 06:30
Jeg har godt nok lyst til at anbefale følgende...

1) Tag en lineal og slå dig over fingrene, hvis du får lyst til at pille i hudorme. De bliver meget lettere inficerede på den måde.

2) Diverse peeling koncepter kan være fine, men også overkill så de generer huden og det virker som hvis man piller i huden. Dvs huden bliver irriteret og der går betændelse i hudorme hvis du går for hårdt frem.
Gå ned og løb gummi engangsklude. Brug en våd klud uden noget fx i badet , smid kluden ud efter brug.
Så har man noget helt rent og gnubber minimalt med bakterier ned i huden. Og det giver en mild eksfoliering. Og så er det enkelt= nemt.
2
1
Svar på denne tråd
 
 hudormefjernere til hjælp af uren hud
Forfatter: 
Dato:  04-09-2018 11:27

Hej Jannie,

 

Jeg kender godt til dit problem og har selv bøvlet med små hudorme, som ser lidt trælse ud...

Mit råd til dig er at fjerne dem manuelt med en hudormefjerne eller også kaldt komedonspyd.

Måden jeg gør det på er, lige som tidligere skrevet, taget et varmt bad hvorefter jeg ligger et varmt håndklæde på hovedet. Det vil få dine porrer til at åbne sig helt naturligt, som gør det nemmere at få de små hudorme ud!!
Der er tog produkter jeg kan anbefale til dig.

Den ene er et komedonspyd, som er et redskab der let kan fjerne dem!

Her et link til en side jeg fortrækker:

www.betterskin.dk/ansigtspleje/ hudormefjernere

 

Den anden metode er med en hudorme suger, der rigtig effektiv! den suger dine hudorme op, ved at lave et vacuum. Denne proces er lidt dyrer, men den er godt nok effektiv :-)

Her er et link til samme side, men selve produktet:

www.betterskin.dk/blackhead-suction- pro-effektiv-hudorme-suger

 

Håber du kan bruge det? :-)

0
2
Svar på denne tråd
 
 Her er en mirakelmiddel
Forfatter: 
Dato:  08-09-2018 21:07

En blanding af æggehvide, honning og citron, som påføres der hvor du har hudorme, og skal stå der i ca. 10 min.

Dette vil hjælpe meget på det ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider