Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Aarhus part-erfaring?
Forfatter: 
Dato:  18-10-2017 18:26

Hejsa, længe siden!

 

Jeg har holdt HN/ridepause siden jeg flyttede til Aarhus i '13, men er nu virkelig begyndt at savne omgangen med hestene, og vil nu prøve lykken og genoptage det der med at have en parthest. Jeg har ledt og ledt i flere måneder, på den der måde hvor det første jeg gør når jeg står op, er at opdatere alle de åbne "part rytter søges"-sites med julelys i øjnene, for hver morgen at blive skuffet. Jeg leder her på HN, få facebook sider (som dog virkelig ret forældede), hestegalleri og ridr (selvom appen forvirrer mig).

 

Har nogle af jer haft problemer med at finde en part i Aarhus, eller kender i måske nogle part-sider/fifs jeg ikke gør? Hvad er hemmeligheden? Jeg har nu udvidet mit søgeområde til Randers og Skanderborg, fordi der aldrig dukker noget op i mit postnummer!

Af en eller anden årsag, havde jeg en idé om at det ville være meeeeget nemmere at finde en part i god part i Århus (sammenlignet med Vejle, hvor jeg er fra) - nok pga. Vilhelmsborg, har jeg bildt mig ind at der var masser af hesteaktivitet her i området, but silly me!

 

Jeg håber i kan hjælpe og at i har en fremragende aften!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hest i Århus
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 11:48

Jeg havde samme forventninger som dig. Med den detalje at jeg er nærrig vestjyde og (mod folks forventning) faktisk ikke er rig selvom jeg får elevløn. Jeg har ikke mere til rådighed end en studerende med arbejde. Jeg har kun søgt i Århus Syd (og længere ned).

Nåja, og så den detalje at mit arbejdsliv er hamrende ustabilt til tider - fed kombination.

 

Jeg har fået absolut mest respons på selv at lave opslag. Ellers kom jeg, som du har oplevet, til at sidde og vente meget længe. Men så fik jeg faktisk også flere tilbud, hvor jeg kun har nået at tage imod det ene. Mange afviste jeg, fordi jeg kunne mærke at det ikke var det jeg skulle.

Og så har jeg desværre haft stor held med at tilbageholde informationer om mit liv, selvom jeg synes det er usselt. Jeg er nemlig på skole 1,5 time væk 10 uger om året. Der har jeg som udgangspunkt ikke tid til en part. Det får folk til at løbe skrigende væk uden jeg får mulighed for at fortælle præcist hvad det indebærer. Så jeg har med vilje ladet være med at fortælle det, indtil vi har skrevet en masse eller indtil vi har snakket og fået første indtryk. Jeg føler mig som en idiot hver gang.

 

Jeg har fået mest respons herinde og på facebook "Hesteglade mennesker i Århus og omegn"


 

- Pernille

Der er intet geni, uden en smule galskab

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Repse...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 13:00

Tak for dit svar, Pernille.

Jeg prøver lige at tjekke den facebook-side du nævner, den kendte jeg ikke!

Rart at vide, at det ikke kun er mig der har udfordringer med at finde en, selvom det er træls for os begge

Jeg forstår udemærket din frustration over din skolesituation, det er en træls stopklods.

 

Jeg har lavet en ønskeprofil herinde, men kan se at jeg er blandt 3-4 andre århus-piger, som søger præcis det samme som mig, hvoraf nogle af dem har mere erfaring og bil til rådighed, hvilket sikkert gør at jeg bliver valgt fra. Jeg krydser fingre for at der falder noget af til mig på et tidspunkt. Håber det samme for dig, hvis du også stadig leder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Repse...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2017 14:33

Jeg vil bare lige takke dig igen for at henvise mig til facebooksiden "Hesteglade mennesker i Århus og omegn".

Efter at have lavet et opslag derinde, har jeg fået adskillige henvendelser, og skal imorgen ud og prøve en potentiel parthest. Til alle andre part-søgende i Århus, vil jeg varmt videreanbefale den side. :-)

 

Mvh

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider