Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 MIN KAT ER VÆK
Forfatter: 
Dato:  12-10-2017 20:06
Hvad skal jeg gøre, min kat har næsten været væk i en uge!😢 sidts hun blev set var fredag den 6 oktober i bjerringbro. Jeg er bange for at hun kan være blevet ramt af en bil eller sidder fast i et træ
Har i gode råd til hvordan jeg kan finde hende?.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kat væk
Forfatter: 
Dato:  12-10-2017 21:26

Det var da trist at din kat er forsvundet.

 

- Noget du kan gøre er at lave en efterlysning på papir med en beskrivelse af din kat og et vellignende foto og kontaktoplysninger, og så hænge efterlysningen op alle mulige steder: Lygtepæle, supermarkeder (det har ofte en opslagstavle til den slags), steder hvor der kommer mange mennesker.

- Du kan også spørge dyrlægerne i området om de har fået en kat ind eller du kan spørge katteinternater i området. Husk, en kat kan godt løbe temmelig langt væk på en uge.

- Du kan lave opslag på facebook, der findes grupper som handler om forsvundne katte/kæledyr.

 

Er din kat øretatoveret eller har den mikrochip? For så er det nemmere, hvis andre finder den. Eller halsbånd med dit telefonnummer?

 

Jeg håber virkelig, at du finder den eller andre gør, eller at den måske dukker op af sig selv igen.

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider