Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 London.
Forfatter: 
Dato:  23-09-2017 08:59

Jeg vil godt til London til sommer. Nogle der kan anbefale et godt sted at overnatte i 7 dage ca? Det må ikke være for dyrt og vi skal bare overnatte der, så det behøver ikke være noget fint noget. Jeg vil bla gerne se Buckingham Palace, Big Ben og andre kendte serværdigheder. Er meget interesseret og faccineret af de gamle historiske bygninger. Så vi skal lidt rundt over det hele.


Bolig søges til leje i Nordsjælland. Gribskov eller

 

evt. Helsingør kommune. Samt Nødebo.

 

Fjordhest søges til vinter. Hoppe. 0-12år.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overnatning
Forfatter: 
Dato:  27-09-2017 14:18

Har god erfaring med at finde overnating på http://www.airbnb.com - her kan du finde noget, der både er billigt og hyggeligt, hvis du kigger lidt rundt :) Det er private der udlejer senge, værelser eller hele boliger, alt efter hvad man kigger efter og hvad ens budget er på.


 

 

- Julie (med Milagro og Mimira altid i hjertet <3 )

1
0
Svar på denne tråd
 
 pickwick halll
Forfatter: 
Dato:  02-10-2017 23:17

jeg var i london en uge i sommers og boede med min kæreste på Pickwick hall (https://www.pickwickhall.co.uk/). det var billigt og ligger meget tæt på mange af attraktionerne. Vi gik til næsten al ting of sparede nok en del penge på det. Det er et lille fint hostel der servere gratis morgenmad. Det er rigt5ig fint til prisen, uden at vælre fancy.

 

Håber du får en god tur til London :)


If life gives you lemons KEEP them!

Because, Hey free lemons!

0
0
Svar på denne tråd
 
 London
Forfatter: 
Dato:  03-10-2017 14:15

Vi var i London i foråret - dejlig by med en masse ting man kan se.

 

Vi boede her:

www.premierinn.com/gb/en/hotels/ england/greater-london/london/ london-city-old- street.html?INNID=LONO...top_LONOLD

 

nok ikke det billigste, men vi havde fået en god pris via booking.com inkl morgenmad.

Det lå tæt på offentlig traffik og kun 5-10 min ind til de store attraktioner.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 London
Forfatter: 
Dato:  24-10-2017 21:11

Jeg vil også anbefale airbnb - London er dyr i forhold til overnatning.

Et godt tip er, at mange offentlige museer har gratis adgang. Fx kunstmuseet (om ikke andet så er der gratis toilet)

London er en kæmpe by, og det kan anbefales lige at bruge et par minutter inden afrejse, på at se finde ud af hvad man vil se i hvilke områder.

politikens "kort og godt London" kan anbefales som bog/kort.

god ferie

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 London
Forfatter: 
Dato:  26-10-2017 08:37

Hvis man vil have en gratis oplevelse med en fantastisk udsigt over London og et par hyggelige timer, så er et besøg i Skygarden et besøg værd.

Man skal bare booke tid i forvejen

 

https://skygarden.london/

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider