Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Stævne kritik?
Forfatter: 
Dato:  19-09-2017 12:37

Min datter har været til sit første ridestævne og har fået udleveret et papir med hendes point på, hedder det en kritik? Nå men der står bl.a at der ønskes et stærkere udtryk fra rytter, hvad betyder det nøjagtigt, håber der er en venlig sjæl herinde der kan hjælpe os :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et forsigtigt bud
Forfatter: 
Dato:  19-09-2017 14:12

Hej Hera.

Står det i forbindelse med en øvelse eller ud for karakteren for rytterens opstilling og indvirkning?

Mit bud ville være, at dommeren ønsker din datter indvirker mere på ponyen og viser det er hende som styre og ikke bare følger med :-).

Nu ved jeg ikke hvor rutineret din datter er, men nye ryttere kan godt blive lidt forsigtige inde på banen, fordi de gerne vil gøre det så godt som muligt.

Jeg håber din datter havde en god stævnedebut.

Med venlig hilsen
Julie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stævne
Forfatter: 
Dato:  19-09-2017 15:03

 

 

Hej Julie

Kommentaren står nederst på papiret under summen af point. Det lyder faktisk meget rigtigt det du skriver, hun har kun redet i 5 måneder så hun er jo stadig usikker og forsigtig. Ja hun var meget begejstret og vil gerne prøve igen. Mange tak for at du ville forklare os hvad det betød

0
0
Svar på denne tråd
 
 kritik
Forfatter: 
Dato:  19-09-2017 17:11

Hej Hera.

Dommere er ganske almindelige mennesker og du kan roligt - efter klassen - spørge ham/hende, hvis du er i tvivl om noget.

 

mvh

 

 

Metropolis


1
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  20-09-2017 20:46

Jeg er selv dommer, og jeg vil bare lige sige at det ENDELIG er at gå til dommeren og spørge en anden gang.. Eller eventuelt finde dommeren på facebook eller drf GO og så skrive en besked og spørge hvis der er noget man er i tvivl om

 

Jeg vil tro at det dommeren efterspørger er lidt mere effektivitet fra din datter under programmet... for eks. være bedre til at ride frem (hvis programmet har mangler energi for eks)...


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider