Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 ENGAGERET ERHVERVSPRAKTIKANT
Forfatter: 
Dato:  16-09-2017 19:27

Hejsa,

 

Jeg står i den situation, at jeg lige har mistet min erhvervspraktikplads her i uge 41. Derfor ville jeg lige høre jer, om i har, eller kender nogen, der har, mulighed for at modtage en meget flittig, smilende og hjælpsom erhvervspraktikant?

Jeg hedder Celine, er 15 år og går i 9. klasse i Dragør. I min fritid rider jeg og er sammen med mine veninder, og hvad der nu ellers falder mig ind.

Jeg interesserer mig specielt for mode, noget inden for jura eller dyr - men alle tilbud vil blive taget imod med åbne arme, da jeg efterhånden er meget desperat.

I skolen ligger mit snit på 11, men jeg ved, at det oftest på en arbejdsplads vægter mere, at man er klar på at tage ansvar og hjælpe til - og det er jeg!

Da jeg ikke ved, hvad i laver, kan jeg ikke komme med en præcis grund til, hvorfor i skal vælge mig - andet end at i vil få en yderst taknemmelig og glad pige hos jer i den pågældende uge!

 

Hvis der er nogen som helst mulighed for at i kan modtage mig, så må i meget gerne kontakte mig på:

Mail - cerolo1405@gmail.com

Telefon - 28104292

 

Som sagt er jeg åben overfor alt!

 

De venligste hilsner, Celine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Deles??
Forfatter: 
Dato:  17-09-2017 14:17

Må den deles på fb?

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider