Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvilke kloge hoveder kan hjælpe?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2017 16:06

Hej alle.

Jeg går med en lille drøm om, at åbne en tøj hjemmeside primært til unge mennekser.

Jeg er allerede stødt hovedet mod den første mur. spørgsmålet er hvor finder jeg tøjproducenter, leverandører osv?? - kan ikke komme frem til indkøbspriserne på diverse hjemmesider.
tøjet skal være noget i stil af Creme fraich, la gazelle og de andre div. glitter butikker.

Håber at nogen kan hjælpe mig. :)

0
1
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  13-09-2017 13:59

Det er vel noget med at tage på diverse messer og få sig nogen kontakter på den måde.


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  15-09-2017 17:51

Nu ved jeg ikke hvad du har af eventuel uddannelse i forvejen, men det kan være en god idé at få noget undervisning i, hvordan man er iværksætter - om det så er skoleforløb, kurser eller noget helt andet.

 

Personligt har jeg taget et EUS grundforløb af 10 ugers varighed i forbindelse med videre uddannelse til kontorassistent. Det gav faktisk overraskende meget indsigt i opstart af egen virksomhed og økonomien i denne forbindelse.

 

Jeg ville ikke turde kaste mig ud i den slags uden nogen form for viden, erfaring eller uddannelse i bagagen. Det er der mange, der gør - og der er mange, der går konkurs ret hurtigt.

 

Held og lykke :-)

 


PAAtvaers

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider