Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Instagram fucker max
Forfatter: 
Dato:  25-07-2017 00:58

Jeg har et problem med den sortering af billeder, der kommer frem, når jeg scroller ned af min Instagram væg for at se, hvad folk har lagt op. På et tidspunkt forekom sorteringen, sådan at de nyeste tilføjet billeder kom i rækkefølge, når jeg scrolleede ned. Nu sker det, at der ingen rækkefølge forekommer, som betyder fx: at det første billede der kommer frem kan være fire dage gammelt, mens det næste kun er time gammelt, og det næste igen er måske to dage gammelt. Det er til stor gene for mig, da jeg tit kan komme til, at like et billede der er fire dage gammelt, fordi jeg ikke når at tjekke, hvor gammelt billedet nu er. Jeg er bange for at folk nogen gange, vil tror at jeg stalker dem, når de får en notifikation om at jeg har liket en af deres gamle billeder, og den tanke bryder jeg mig bestemt ikke om. Jeg har ledt efter indstillinger for sortering, men jeg kan ikke finde nogen, og ingen jeg har snakket med har samme problem. Hvad gør jeg? HJÆLP!!!!

Jeg mangler også nogle at følge så skriv endelig jeres Instagram, tak for hjælpen på forhån<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan er det bare
Forfatter: 
Dato:  21-08-2017 00:34

Det er efterhånden noget tid siden det blev sådan og det er noget instagram selv har besluttet, at sådan skal det være. Du kan intet gøre ved det. Det er efter facebook har købt dem.. Så du kan takke facebook. Alle andres er dog på samme måde, så folk ved godt at det nok ikke er fordi du stalker dem :)


Mvh. Line Vennekilde


Kashmir.. <3 Den eneste der rigtig dur<3

1
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  21-08-2017 13:10

Det er helt rigtigt hvad Line siger, det er desværre efter at de blev opkøbt af Facebook:/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider