Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tour de France
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 12:30

Hej venner

 

Nogle cykelinteresserede herinde? Jeg hører meget Tour de France i stalden og på ture her om sommeren, er jeg den eneste?

 

Hvem tror I vinder på dagens etape?

 

Knus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arbejde i sommerferien
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 12:38

Ja, jeg ELSKER også at se TdF, men da jeg arbejder som vikar havde jeg arbejde sidste sommer og igen denne sommer netop i uge 27-28-29, så jeg får kun set TdF i weekenderne.

 

Jeg har ikke noget bud på dagens vinder, udover at det må være en af super-sprinterne.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kittel <3
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 12:45

Fedt, Charlotte!

 

Så er det bare med at få set masser af tour i dag.

Hvad nu hvis du SKULLE give et bud på en? Eller har du måske en af dem, som af en eller anden grund er din yndlings? Jeg synes jo selv, at Marcel Kittel er VIRKELIG flot

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bouhanni
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 16:04

Jeg tror jeg går med Nacer Bouhanni. Mark Cavendish er næppe i form efter sin sygdom. Kittel er også et godt bud, mens Kristoff ikke virker til at have ramt topformen endnu, men det kan da nå at komme i løbet af TdF.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Elsker Tour de France
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 20:45

Jeg går også meget op i Touren, skal faktisk til Frankrig for at se nogle etaper her til sommer. Inden jeg fik part på en hest gik jeg også til cykling i et år ca, men så blev det lidt for meget med skole osv, og jeg var den eneste pige i hele klubben, så det var ret kedeligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 3. etape
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 11:18

Dejligt med nogle fellow heste-TdF-nørder!