Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tour de France
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 12:30

Hej venner

 

Nogle cykelinteresserede herinde? Jeg hører meget Tour de France i stalden og på ture her om sommeren, er jeg den eneste?

 

Hvem tror I vinder på dagens etape?

 

Knus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arbejde i sommerferien
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 12:38

Ja, jeg ELSKER også at se TdF, men da jeg arbejder som vikar havde jeg arbejde sidste sommer og igen denne sommer netop i uge 27-28-29, så jeg får kun set TdF i weekenderne.

 

Jeg har ikke noget bud på dagens vinder, udover at det må være en af super-sprinterne.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kittel <3
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 12:45

Fedt, Charlotte!

 

Så er det bare med at få set masser af tour i dag.

Hvad nu hvis du SKULLE give et bud på en? Eller har du måske en af dem, som af en eller anden grund er din yndlings? Jeg synes jo selv, at Marcel Kittel er VIRKELIG flot

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bouhanni
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 16:04

Jeg tror jeg går med Nacer Bouhanni. Mark Cavendish er næppe i form efter sin sygdom. Kittel er også et godt bud, mens Kristoff ikke virker til at have ramt topformen endnu, men det kan da nå at komme i løbet af TdF.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Elsker Tour de France
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 20:45

Jeg går også meget op i Touren, skal faktisk til Frankrig for at se nogle etaper her til sommer. Inden jeg fik part på en hest gik jeg også til cykling i et år ca, men så blev det lidt for meget med skole osv, og jeg var den eneste pige i hele klubben, så det var ret kedeligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 3. etape
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 11:18

Dejligt med nogle fellow heste-TdF-nørder!

 

Hvem tror I så vinder i dag? Jeg synes, at den er svær at greje

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Fuglsang
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 17:46

Jeg er virkelig dårlig til det der med at forudse hvem der vinder, så det ved jeg virkelig ikke Håber bare vi kommer til at se noget til Fuglsang på et tidspunkt, jeg tror ihvertfald på at han kan tage en etape, og han var jo så tæt på sidste år! Er virkelig irriteret over alle de mtorcykelforårsagede styrt man efterhånden hører om...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sagan...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 19:14

Jeg så lige afslutningen og så Sagan vinde, han er fænomenal den mand.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Giver dig helt ret...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 22:02

Ja, virkelig! Synes også bare at han altid har overskud til at gøre et eller andet sjovt, uanset om det lige er at vinke til kameraet, eller køre over målstregen på et hjul... Elsker den form for cykelryttere Håber virkelig at være så heldig at se ham når jeg skal ned og se Tour! Hvis jeg er heldig kan jeg måske komme tæt nok på til at får en autograf

0
0
Svar på denne tråd
 
 Igen i år..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2017 23:43

 

 

~ Anette

 

Stor kat II / lille I, pony søges.

SKAL være ældre, fornuftig, klippestabil osv.

 

 

vind-alarm-danmark.eu

0
3
Svar på denne tråd
 
 Man kunne jo også
Forfatter: 
Dato:  04-07-2017 06:45

Man kunne jo også bare blive ude af tråden, det fremgår klart af overskriften hvad den handler om.

 

Jeg hader fx billedtråde med 50 næsten ens billeder, men derfor kommenterer jeg ikke i trådene at det er røvsygt, jeg går bare videre.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

3
1
Svar på denne tråd
 
 jhgfdsxcghn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2017 14:22

jeg følger det hvert år,går ikke så meget op i hvem der er hvem,men jeg holder af at se områderne de skal igennem,dejlige landsbyer og historiske slotte.

Når man ser det ja så kan man godt savne Europa.

 

Jeg syntes at det er uretfærdigt at Segan blev smidt ud,og synd for Cavendich,med det grimme styrt,men jeg tror ikke Segan gjore det med vilje.

Jeg siddër lige nu og ser det,klokken er 22 her,i Danmark er den 14. Det slutter her kl 2 nat,og jeg skal nå lidt på værkstedet i morgen lørdag,men det er det samme hvert år,ødelagte natsøvn.

 

For nogle få år siden var denne tråd på Hn altid meget livlig,og jeg bryder mig ikke om at face book har fået ødelagt så meget som den har for HN.

Nå men det var en ytring.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ser det også
Forfatter: 
Dato:  07-07-2017 17:21

Her køre det også på skærmen og lyden af Touren er=sommer.

 

lige nu ved at være slut på dagens etape.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider