Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvordan søger man job?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2017 21:13

Hej, Jeg hedder Juan og har været i Danmark i næsten 3 år. Nu er det tid til at finde et job, men jeg har det faktisk lidt svært ved at gøre det på nettet. hvis nogen har nogen gode råde så ville jeg meget gerne høre det. På forhånd Tak
MVH Juan.

0
0
Svar på denne tråd
 
 job...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2017 15:19

Jeg går ud fra, at hvis man har været her i 3 år og ikke har et job, så er man tilknyttet et jobcenter, hvor din sagsbehandler eller en jobkonsulent gerne skulle kunne give noget råd og vejledning i forhold til jobsøgning.

 

Men groft sagt handler det jo om at skrive en god ansøgning (der findes et hav af eksempler på nettet), et overskueligt CV (også her kan du lade dig inspirere af eksempler på nettet), og det skal jo så sendes til potentielle arbejdsgivere(eller afleveres personligt, alt efter hvilket job du søger.

 

Mange virksomheder modtager ansøgninger digitalt nu om stunder, men tjek jobopslag, sørg for at overholde ansøgningsfristen og søg jobs du rent faktisk er kvalificeret til.



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider