Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ny bund i hestetrailer
Forfatter: 
Dato:  12-06-2017 19:15

Jeg skal have ny bund i min hestetrailer en brenderup imperial fra 98. og kan ikke rigtigt finde nogle priser på at få den skrife. Er der nogle som ved det? Og evt om det er svært selv at gøre det. også en pris hvis man selv gør det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bund i trailer
Forfatter: 
Dato:  13-06-2017 16:09

Vi skal her om lidt igang med at renoverer trailer nummer tre.

Denne gang vil jeg have alubund i.

Jeg har fundet planker ved aluette og det render op i 6000kr plus det løse.

Ellers kan du skifte bunden, for prisen af en bundplade og evt. En dørkplade, vil du have sådan en over. ( det har jeg fravalgt)

 

Vi renoverede engang en Branderup og der måtte den skilles hel af, for at få bunden ud. Er det tilfældet, så er det et større stykke arbejde. Men hvis siderne står ovenpå bunden er det nemmere.

Men generelt - det er lidt af et projekt at gå i kast med:-)

Held og lykke med projektet:-)


Tilbyder opstaldning og fysioterapi til ryttere

se mere på

www.staldlauenborg.dk

www.lauenborgfys.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bunden
Forfatter: 
Dato:  01-07-2017 15:51

Så er market undersøgt puha. Det er blivet til af vi selv skal gøre det. Så nu er mit spørgsmål er der nogle som har prøvet det på en brenderup imperial. Hvor meget skal den skilles ad?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps, det har vi...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2017 01:36
Både bunden, siderne, dørene ind til hestene og til begge sadelrum. Det vil sige alt træ undtagen rampen. Hele traileren var totalt skilt ad ned til mindste atom. Et kæmpe arbejde som strakte sig over er par måneder, men så havde vi også en stort set ny trailer. DEt var ikke billigt.. tror den stod os i ca. 30.000 da vi var færdige (incl indkøb af traileren brugt, men nysynet). Bunden var der gået hul i og der var råd i den ene side, men derfor kan en hestetrailer godt synes alligevel. Bare bremser, lys og træk osv. er OK kan den gå igennem syn. Vi har stadig traileren og den bruges flere gange om ugen - det er en rigtig dejlig og rummelig trailer👌

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider