Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bordpynt mv til fødselsdag?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2017 11:31

Hej,

Jeg fylder 30 til sommer og glæder mig til at fejre min fødselsdag sammen med venner og familie. Vi holdt bryllup sidste år, og hvis jeg selv skal sige det, så havde vi ret godt styr på bordpynt og pynt af selskabslokalet - og vi gav max gas ;)

Men nu hvor det er fødselsdag, er niveauet og stilen lidt et andet, men jeg vil stadig gerne gøre lidt ud af det. Jeg er dog helt blank på, hvordan vi skal pynte op!! Nogen ideer??

Der er inviteret, og der er ikke noget tema på festen, andet end at vi skal have noget god mad og feste til den lyse morgen ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 30 år fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  07-06-2017 22:03

Tillykke med din 30 års fødselsdag...

 

Hvis du googler 30 års fødselsdag, kommer der rigtig mange gode ideér op, kun fantasien sætter grænsen, især ballonner med helium, påtrykt 30, ser sjov ud, ud over dette, er der jo også, duge, servietter, lys, stole, gardiner, som kan være trykt med 30...

Som sagt, alt kan lade sig gøre...

 

God fest.


0
0
Svar på denne tråd
 
 sommer og sol
Forfatter: 
Dato:  07-06-2017 22:22

så massere af blomster og "sommerpynt" :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tallet 30....
Forfatter: 
Dato:  09-06-2017 11:32

Bare en lidt anderledes idé, at lade gæsterne være "pynten", ved godt, at du ikke søger tema og at invitionerne er sendt ud, men en dress-code til festen, kunne være tøj-mode anno 1930'erne, det giver uden tvivl en snak og blikfang om samme, plus tøjet garanteret sagtens kan findes i genbrugs-butikker, dvs. ingen udgift for dig, samt heller ikke særligt for gæsterne.

Men garanteret en fest dine gæster vil huske.

 

natmus.dk/historisk-viden/temaer/ modens-historie/1930erne/


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider