Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Savner ridning...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2017 21:26

Hej!

 

Har blot behov for at komme ud med noget og tænkte jeg vil høre om der var andre der havde det lige sådan.

 

Jeg har ikke redet fast i 1,5 år nu og red sidst for 9 mdr siden 2 gange ifb med ryttermærke prøverne.

Derefter ingenting. Jeg studere på universitetet og håber derfor begrænset med penge og tid, men NØØØØJ hvor jeg savner ridning!

 

Hvad jeg ikke vil gøre for at sidde på en hest og bare ride i 10 minutter eller ligende.

Det er ret frusterende ikke at have tiden og pengene til det man så inderligt brænder for :'(

 

Er der andre i samme båd? Måske nogle af jer kender til steder hvor man kan købe sig til en lille tur eller noget. Har prøvet Dyrehaven og må indrømme at det ikke er mig mere.

 

Dejlige tirsdags hilsner fra Josephine


Lev livet imens du kan!

Vent ikke!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg savner det..
Forfatter: 
Dato:  07-06-2017 19:57

:Min er blevet for gammel og har fået gigt,

:Min vægt er ikke til ridning i øjeblikket.

:Må desværre sige farvel til et af staldens famillie medlemmer, så en ny skal indkøbes.

 

 

Jeg har derfor valgt at kigge på ny til flokken, som skal rides af min datter i et års tid, imens jeg så går/løber lange ture med den = motion og vægttab, samt deltager i agility med den og kurser med jordtræning.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender godt følelsen
Forfatter: 
Dato:  07-06-2017 21:22

Jeg vejer også for meget til at ride den pony jeg arbejer med fra jorden engang imellem.

Det er alligevel en ret god motivations faktor!

 

Lyder ikke sjovt, med gigten. En ærgerlig årsag til at ridningen skal stoppe for en hest :(

 

Krydser fingre for at vi begge to kommer til hest snart igen!


Lev livet imens du kan!

Vent ikke!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Savner ridning
Forfatter: 
Dato:  14-06-2017 12:00

Hej Josephine :)

 

Jeg kan 100% godt føle hvordan du må have det..... Savner også at ride.

Jeg har ikke siddet på en hest siden 2013, og udsigterne til det ser ret sorte ud lige pt...... måske en gang langt ude i fremtiden ført.... Hvis jeg er heldig :)

 

Mine arbejdstider passer ikke lige ind i et liv med heste, så kan ikke få det til, at gå op i en højer indhed :(

 

Jeg har også en teenage datter med lidt andre behov ind da hun var lille..., og det er dyrt at gå i gymnasiet, og rejse på studieture og holde fester og se rigtig ud osv osv Så "heste bugetet" gåt til teenage datter "bugetet".

 

Jeg har en pony, som er lånt ud, men han er ved at være en ældre herre og han har det godt der hvor han er, så jeg lader ham blive til de ikke kan/vil have ham mere :)

 

Hvis du gerne vil ride og bor i nærheden af Hedeland, eller kan kommer der til, så mener jeg der er noget islænder udlejning/ridning. Måske det var en mulighed :)

 

 

Bedste Hilsner Signe :)





Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-06-2017 10:08

Hej.


Du er bestemt ikke den eneste. Sidste gang, jeg red, var i november 2015... jeg har aldrig gået så lang tid uden en ridetur!

Jeg har egentlig adgang til rideheste, men først blev jeg syg med stress, så jeg ikke engang kunne overskue at ride, derefter blev jeg gravid og ja, det resulterede jo så i en lille baby! ;D Jeg savner efterhånden også at ride og glæder mig til min første ridetur, så snart baby kan undvære mig for en stund! :)

 

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider