Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vil du dele en hestehistorie?
Forfatter: 
Dato:  29-05-2017 15:05

Hej alle brugere på Heste-nettet,

 

I forbindelse med en kunstinstallation, som jeg er ved at skabe til Horsens Børneteaterfestival, leder jeg efter korte historier om, hvad heste betyder for de mennesker som er sammen med dem. Det kan være historier om enten én bestemt hest eller om heste generelt.

Jeg vil gerne høre historier om heste, som har gjort en forskel for dig eller på én eller anden måde hjulpet dig eller en du kender.

Historierne skal være helt korte - gerne bare en eller to sætninger - men hvis det er svært at begræsne sig må du gerne skrive langt, så vil jeg blot tillade mig at korte det lidt ned til brug i installationen.

 

Historierne bliver printet på små kort og kan læses af publikum der besøger installationen. Teksterne bliver anonymiserede, dvs. man kan ikke genkende, hvem der har skrevet dem.

 

Hvis du har lyst til at dele en god historie kan du svare her i tråden. Jeg skriver mere om, installationen og hvor man kan opleve den når vi kommer tættere på. Festivalen finder sted i september i Horsens.

 

Forhåbentlig er der rigtig mange, som har lyst til at dele en historie.

 

På forhånd tak,

 

Med venlig hilsen Luise

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  30-05-2017 21:33

Du må godt bruge min historie om min gamle pony Sigga.

 

Stalden var mit frirum til at være barn, mens familieproblemerne trængte sig på derhjemme. Min elskede pony Sigga var altid klar til at tage mig med på eventyr.

 


PAAtvaers

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-06-2017 14:03

Historien om Giga og jeg kortet ned til to sætninger:

 

Alt det jeg ikke skulle have, viste sig, at være alt det, jeg virkelig havde brug for.


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hestehistorie
Forfatter: 
Dato:  03-06-2017 15:50

Hoppen og jeg var begge unge og usikre. Meget drama skulle til, før vi rigtigt fandt hinanden. Venskabet holdt i 13 år, dagligt samvær langt ind i voksentiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyttende øre...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2017 21:20

Kære hest dine lyttende øre og varme mule fik mig altid i godt humør igen.

1
0
Svar på denne tråd
 
 kor fortalt
Forfatter: 
Dato:  05-07-2017 21:05

jeg følte vinden suse i mine øre og blæsten rive i mit hår. Jeg følte mig i live. Jeg følte mig fri - og det samme gjorde min makker på 4 ben

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som barn som voksen
Forfatter: 
Dato:  15-07-2017 19:54
Heste er en dyr hobby, men billige terapeuter.

 

 

Kilden

Heste er en dyr hobby, men billig terapeuter.

 

Opdræt af mikroheste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 TAK til alle!
Forfatter: 
Dato:  06-09-2017 12:45

Kære alle Jer, som har taget Jer tid til at skrive til mig. Tusinde tak. Jeg er nu ved at lægge sidste hånd på installationen, som åbner fredag d. 15. september og kan opleves hele weekenden under Horsens Teaterfestival. Hvis du skulle være i nærheden af Horsens og har lyst til at kigge forbi, kan du se mere om hvor og hvordan her: www.boerneteaterfestival.horsens.dk/ Program/OplevelserByrummet/HESTEN

Med venlig hilsen,

Luise

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider