Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ponygames for voksne?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2017 15:35

Hallo hallo :-D

 

Min kære søster og jeg var på dyrskuet i weekenden og se de fine rideopvisninger - samt ikke mindst ponygames. Hold nu fest, hvor vi elskede ponygames, da vi var børn. Det var det bedste på ridelejrene ;-D

 

Vi kom til at tale om, hvorvidt det mon er muligt at ride ponygames som voksen, da vi begge savner ridningen. Som børn red vi både dressur og spring, og vi havde også selv heste, men nu er det efterhånden en del år siden, nogen af os har redet. Vi er dog stadig "unge mennesker" på 25 og 27 og dyrker sport, så fysikken fungerer sådan nogenlunde :-D Vi er ikke lige de mest talentfulde ryttere, vi har ikke vores egne heste eller særlig meget tid, så det skulle være 100 procent for sjov-hold - er stødt på mounted games, men hvad jeg kan læse mig til skulle det være en ret seriøs sport, og derfor er det måske svært at finde nogen, der tilbyder undervisning til os, da vi jo ikke er interesserede i at konkurrere m.m.

 

Ingen af os gider at ride på et almindeligt dressurrideskolehold for voksne, da vi ikke er interesserede i dressur og rundkredse. Vi har også talt om at finde et turhold, men det er frygteligt dyrt og ikke helt så spændende.. dog er vi åbne overfor forslag i denne retning også :-)

 

Vi bor i KBH området og kan godt køre lidt for det.

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ponygames for voksne
Forfatter: 
Dato:  28-05-2017 21:36

ja der er ponygames for voksne - som i voksne der er blevet for gamle til mounted games....

i breddesport til landsfinalerne er der en voksen (kone) afdeling også.

om I kan gå til det når I ikke selv har hyppere ved jeg dog ikke. men jeg ved at Kongelunden Rideklub har (eller har haft) voksenhold afsted. Så det var måske der jeg ville forhøre mig hvis jeg var jer.


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssss
Forfatter: 
Dato:  29-05-2017 12:01

Jeg er ikke smidig og atledisk bygget ( mere i retning af det stik modsatte ;o)

Jeg rider ponygames og er 47 år.

så det har ingen alders begrænsning, der laves ofte stævner for +30år så lige i dette aspekt er i stadige betragtet som unge, med jeres 25 og 27 år.

 

Men desværre kan jeg ikke være behjæplig med at komme igang med sporten, da jeg lang fra er fra jeres område...

 

pøj pøj.

Billede

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider