Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hesten med til Fanø
Forfatter: 
Dato:  09-05-2017 15:59

Hej

Vi har et familiesommerhus på Fanø, som vi besøger hver sommerferie. Jeg har altid drømt om at have hestene med på øen, da ridemulighederne derovre er fantastiske:-), men vi kan ikke have dem stående ved sommerhuset. Jeg søger derfor et sted, hvor vi kan have vores heste på fold i uge 28. Vi har to islændere som er vant til at gå ude/i løsdrift. De er vaccinerede og passede med ormebehandlinger mm.

Håber, I kan hjælpe :-)?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er der..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2017 20:46

Hej Anne :)

 

Jeg ved at der er et sted der hedder Digegården, hvor man kan have hesten stående. http://www.digegaarden.dk/

 

Har dog ikke selv prøvet det, men jeg vil meget gerne høre hvad du syntes hvis I gør det, for jeg har overvejet det kraftigt. Det er fantastisk at ride på Fanø!


Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for tippet
Forfatter: 
Dato:  13-05-2017 23:32

Hej Sarah:-)

Tak for dit forslag. Jeg har taget kontakt til dem, og overvejer også at benytte dem. Synes det bliver lidt dyrt, så prøver lige at se, om der skulle være andre muligheder;-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så lidt😊😊
Forfatter: 
Dato:  14-05-2017 22:56

Det var i hvert fald så lidt :)

er det ikke først hvis man også skal leje en lejlighed eller værelse hos dem at det bliver dyrt?

vi har snakket om kun at have hestene stående der, og så leje en ferielejlighed et andet sted. Det koster vist kun 150 pr hest om dagen :)


Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider