Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 DR2 søger børn og unge til en række dokume
Forfatter: 
Dato:  04-05-2017 12:47
Indsat fra nyheden DR2 søger børn og unge til en række dokumentarprogrammer om skilsmisse:

Næsten halvdelen af alle forhold ender i skilsmisse, og i langt størstedelen er der børn involverede. Børn, der skal forholde sig til flere hjem, flere familier, ofte nye bonusforældre og som dagligt står på sidelinjen til forældrenes håndtering af skilsmissen.


Der er lavet mange programmer i voksenhøjde om skilsmisser, men ikke mange i børnehøjde. DR2 vil lade børnene fortælle deres egne historier om skilsmisser, set fra børnenes højde, fortalt fra deres perspektiv.


Børn kan meget mere, end man skulle tro. De forstår meget mere, og er ofte yderst præcise til at forklare og perspektivere. DRs Tema & Reportage-afdeling har stor erfaring med at arbejde med børn efter serien "Barndom på bistand", der kørte på DR2 i efteråret.


Til denne nye dokumentarserie leder vi efter børn i alderen 10 til 15 år, der har lyst til at fortælle om, hvordan det er at leve i en skilsmissefamilie.


Står du og dine børn i sådan en situation, og finder vores dokumentarseries perspektiv interessant, så ring helt uforpligtende og hør mere på 28 54 31 26 eller send en mail med dit nummer til lekd@dr.dk, så ringer vi tilbage.

 

Læs mere om serien: Børn i skilsmisseland


Med venlig hilsen
DR Tema & Reportage

0
2
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-05-2017 14:01

Det her er en nyhed på heste-nettet!!!

 

Jeg forstår det ikke. Er der nogen der kan forklare mig hvad sådan en her nyhed laver på heste-nettet?


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

7
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  04-05-2017 14:57

Ja jeg tænkte præcis det samme - HVAD laver det som en NYHED på HESTE-nettet???

 

Det her er vidst snart "søger deltagere til alverdens ting"-nettet


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

5
0
Svar på denne tråd
 
 Ak ja...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2017 08:27

 

Det var da også min første tanke, men nu er I kære ænder, jo ikke så søde til at svare positivt på alle de andre opslag der postes af især TV2 og DR ...

 

Noget andet er at der står at de søger børn i alderen 10 til 15 år. Det er netop BØRN og de vil kræve accept fra forældrene da de jo ikke er myndige endnu! SÅ med det in mente så skulle dr måske henvende sig til et voksent forum.

 

Jeg ville blive STIK TOSSET hvis mine børn gik bag min ryg og kontaktede kilden bag sådan et eller lign. opslag og 'begyndte' på noget uden min viden eller accept!

 

Nu har dr så fundet en ny og kreativ måde at komme "i tale" på på HN (og hvad får HN for det?).

Hvad bliver det næste?

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så sker der da lidt.....
Forfatter: 
Dato:  05-05-2017 08:54

Ved heller ikke lige, hvorfor det er en nyhed, men uden alle disse indlæg, skete der jo slet ingenting herinde, og de fleste kan sorteres fra via overskriften, hvis det ikke har interesse.

Det tager næsten to måneder at fylde en side på hyggesnakken. I de gode gamle dage før Facebook, Instagram mm kunne det vel gøres på under en dag?


3
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-05-2017 14:59

Åh ja kan huske i gamle dage når jeg kom hjem fra skole og jeg var håbløst bagud på hyggesnakken og emnerne fra om morgenen allerede lå på næste side



If at first you don't succeed, then skydiving is definitely not for you.

1
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2017 18:34

- og de dage man sad herinde til laaangt ud på natten, enten fordi alle var i gang med at finde Julle, eller der var lystige diskussioner om frosne ærter eller pindsvin herinde! ;D


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider