Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Omsyning af dækken?
Forfatter: 
Dato:  21-02-2017 21:57

Hej,

 

Jeg har problemer med at finde dækkener, som passer ordentlig til min hest. Problemet er primært, at de "folder rundt" foran, så den ene side bukker ned og sidder og trækker dækkenet skævt. Samtidig er det en følsom hest, som også nemt får slidmærker og i øvrigt føler sig generet af dækkener. Jeg spekulerer på, om man kan sy sig ud af det selv? Jeg orker ikke at blive ved med at købe nye dækkener, som passer i 14 dage og så begynder problemerne igen...

 

Jeg har købt et Amigo vinterdækken brugt, som har to hager i den ene side og en ring i den anden, som begge hager sidder i, samt dobbelt velcrolukning. Det gik rigtig godt, men nu begynder velcroen så småt at slippe, så jeg tænker at det kun er et spørgsmål om tid.... Og disse dækkener er uanset ikke til at støve op brugt, og jeg magter ikke at betale prisen for et nyt.

 

Hjææææælp, hvad kan man gøre??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder?
Forfatter: 
Dato:  22-02-2017 11:58

Kunne du lægge et par billeder ind, så ville det være lettere at sige noget om. Velcroen kan du skifte, når den er slidt. Måske kan større / anden placering af velcroen også gøre en forskel. Det kræver dog en kraftig / industrisymaskine at sy i velcro, remme og kantbånd. Eller god tålmodighed og fingerbøl...


 

 

Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dækkener og skævhed
Forfatter: 
Dato:  23-02-2017 13:45

Hej,

 

Der er også den detalje, at hvis hesten har en skævhed i kroppen, kan dækkenet faktisk rutsche en smule rundt til den samme side hver dag. Jeg har oplevet at behandle en hest med Equine Touch, og bagefter blev ejeren forbavset over, at dækkenet pludselig lå lige!

 

Bare et input

 

MVH

Jette


Vi rider akademisk, min hest og jeg, og vi elsker det!

Men jeg synes også, at...

Rigtige piger rider military!

NU FÆRDIGUDDANNET EQUINE TOUCH PRACTITIONER!

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider