Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Miniferie i London
Forfatter: 
Dato:  17-02-2017 09:36

Vi skal på en 5 dags tur til London om ikke alt for lang tid.

Det er 2. gang vi skal afsted, hvorfor vi jo har set mange af hovedattraktionerne.

 

Er der nogle ting i kan anbefale at sætte tid af til at se? Vi kan godt lide at gå rundt og se forskellige ting og skal naturligvis også have shoppet. Det gør ikke noget, hvis nogle af seværdighederen/områderne er lidt uden for London, men dog maks en 40-45 min.

 

Er der nogle som ved, om der er bagageopbevaring nogle steder i London til 2 trollyer? Vi overvejer nemlig at lave vores ene overnatning (den sidste) om til at være i nærheden af Stansted, hvor vi skal flyve hjem fra. Og jeg går ikke ud fra, at der er så meget at se i Stansted området, så man kan bruge en dag derude omkring?

 

Og hvad med afternoon tea, hvor kan det anbefales at få og hvor det ikke koster mange 100kr pr snude? :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 London...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2017 10:06

Hej

 

jeg har også foræret min mand en forlænget weekend i London i slutningen af marts

 

Vi har været der i 2013 sammen med ungerne, men denne gang skal vi alene afsted

 

Jeg har planer om en tur i skygarden https://skygarden.london/ der skal dog bookes først.

Vi skal nok en tur i Skt Paul, det har min mand nemlig ikke været

Og ellers skal vi bare slappe af og vandre rundt og se hvad der rør sig... Måske en tur i teatret eller biografen.

 

 

baggage kan opbevares flere steder - men det kommer nok an på hvad der er smartest i fbm transport til Stansted

:

www.visitlondon.com/traveller- information/essential-information/ baggage-left-luggage

 

Hilsen Anne

 


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  17-02-2017 13:17

været i London mange gange, men forsøger alligevel at lave noget nyt hver gang, vi er der

 

Jeg kan anbefale at finde et overdækket marked (f.eks. Borough Market, Camden Lock Market, Spitalfield Market) og snuse lidt rundt. Når nu vejret er lidt øffet på denne årstid, så lad jer inspirere til at spise eller drikke en kop et eller andet, hvor I lige kommer forbi - vi har fået fremragende is (nedkølet i flydende nitrogen) hos Chin Chin Labs og salty caramel hot chocolate hos Rabot 1745. Hvis I kan lide asiatisk mad (sådan lidt fusionsagtigt som Wagamama), så er både Dim T- og Busaba Eathai-restauranterne lækre og bestemt til at betale (og hvis I vælger Dim T ved London Bridge er udsigten fænomenal!). Amerikansk burger og Verdens Bedste Fritter fås hos Five Guys.

Og så findes der jo masser af museer. To af mine favoritter er British Museum (som er gratis) og Dennis Severs' House (som man skal bestille en tid til i forvejen, men det er virkelig det værd).

 

Vi var afsted sidste weekend og til shopping kan Westfield Shopping Centre anbefales. Det ligger ikke i midtbyen, men det er indendørs, stort og man slipper for at blive klemt i folkemængderne på Oxford Street. Vi ville også have været i en af de gamle biografer, men endte med at mødes med venner hver aften i stedet, så det må blive næste gang. Min research sagde, at Electric Cinema så hyggelig ud, men der ligger mange forskellige i byen - bare gå efter dem med store velourpolstrede sæder og lækker mad

 

God tur!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 London
Forfatter: 
Dato:  19-02-2017 11:36

Tusind tak for jeres biddrag. Nu er der da lidt mere at gå efter.

 

Indendørs marked havde vi talt om at vi ville prøve, så det må vi bestemt have sat tid af til. Og det shoppingcenter ser heller ikke dårligt ud, der må vi vidst også ud en tur :-)

 

Vedr. mad, så elsker vi begge indisk/nepalesisk og synes man får meget godt af det i england. Men må lige have undersøgt de restauranter der bliver anbefalet :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider