Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvilke blogs læser i?
Forfatter: 
Dato:  14-02-2017 23:27

Jeg er selv en flittig læser af blogs.

Derfor er jeg altid på jagt efter nogen nye, så jeg vil derfor spørge hvilke blogs i læser (helst mode, livstil osv)

 

 

jeg starter selv

jeg læser pt.

isabellathordsen.dk

irinarhedica

Anjajs.com

matildajerf

tinderslut.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-02-2017 09:15

Jeg læste en overgang mange blogs. Bl.a. stor fan af EmilySalomon, RockPaperDresses og SneglCille. Men til sidst blev det for poleret (især de to første), og jeg brugte alt for mange timer dagligt på at læse alt uden egentlig at føle, at jeg fik noget ud af det.

Så jeg stoppede med at følge alle blog, bort set fra mine 2 favoritter: Miriams Blok (bedste blog ever) og Den søde kløe. Senere er Hvidkaffe så også kommet til. Disse tre er langt mere nede på jorden, og der er ikke gået "marketing" i dem.


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen blogs
Forfatter: 
Dato:  15-02-2017 10:11

Jeg læser ikke selv blogs. Nu har jeg været inde og kigge på flere af de blogs, I nævner, og kan konkludere: jeg kommer ikke til at læse blogs.

 

Det er ganske enkelt ikke interessant - set fra mit synspunkt - at læse alt muligt crap om fuldstændigt fremmede mennesker. Jeg vil hellere læse en god bog :)

 

Himsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg følger
Forfatter: 
Dato:  15-02-2017 13:31

lige præcis én blog: Miriamsblok. Hun er sjov og ærlig, og det er underholdende (jeg springer modeindlæggene over, men dem vil du nok synes er spændende så ).

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg læser denne
Forfatter: 
Dato:  15-02-2017 22:03

Jeg faldt over denne læseværdige hesteblog for nyligt.

https://isadlen.wordpress.com/

Jeg blogger også selv på hobbyheste.dk . Jeg synes generelt ikke der er særlig mange gode hesteblogs, der er mange der har facebookside men ikke rigtig blog. Kunne godt tænke mig at finde nogle flere gode hesteblogs man kunne blive inspireret af

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider