Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rejse fra Phuket
Forfatter: 
Dato:  09-02-2017 19:09

Hej allesammen

Jeg står i den situation at min kommende hund befinder sig i Phuket i Thailand. Hunden fandt jeg på gaden, da jeg rejste selv og han har siden været på hunde-hotel, hvor alt fra vaccinationer, blodprøver og vægtøgning har fundet sted. Fra d. 26 februar må han blive EU-borger og jeg ser frem til omsider at have ham ved min side igen. Det er dog meget dyrt at sende en hund, faktisk helt komisk når man tænker på pladsen i flyet og jeg har derfor søgt en masse efter en flyfrivillig -dog uden held. Er der derfor en herinde som selv eller kender en der skal fra Phuket efter ovenstående dato? Hunden, Baw, kan nemlig flyve som ekstra bagage (samme sted i flyet som hvis han fløj med cargo). Prisen for ekstra bagage ville selvfølgelig blive dækket og alle papirer er i orden, der vil være en til at aflevere ham i lufthavnen og sørge for alt og giver gerne lidt for hjælpen sammen med en masse kram!

Har en af jer en genial ide er den også velkommen. Hjem der skulle han meget gerne inden længe ?


Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

3
0
Svar på denne tråd
 
 bawwaw
Forfatter: 
Dato:  12-02-2017 22:31

meld dig i facebookgruppen rejse og backbacker - netværket.

 

Der der tit nogen der er i Thailand...


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

 

 

med Västgötaerne

August

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider