Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ødelagt af en kæreste/flirt mm.
Forfatter: 
Dato:  06-02-2017 22:44

Hej venner.

Jeg har brug for hjælp.

Jeg er ved at skrive en historie/roman, hvad end man kalder det, om en 17-årig pige. Uden at sige for meget, skal den handle om hvordan drenge hun forelsker sig i ændrer hende til det værre, hvordan hun mister alle sine værdier og interesser, og til sidst er en helt anden person...

Jeg har dog brug for råd til hvordan disse drenge kan "ødelægge" hende.

Er der nogen der evt. har nogle idéer eller personlige erfaringer fra hvordan en person man har været romantisk involveret med har "ødelagt" noget i vedkommenes liv?

Alle bidrag ville være en kæmpe hjælp :)

 

- Hav en god dag :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2017 13:06

Måske den manipulerende og dominerende type, der overbeviser den pige de er sammen med om, at de intet er værd, og derfor skal prise sig lykkelige for, at han er sammen med hende. Hun holdes i kort snor, må ingenting, bliver hele tiden skældt ud, holdt nede, og får ikke lov til at gøre ting hun har lyst til, eller udleve sine drømme.

 

Har (heldigvis!) ingen personlig erfaring, men har hørt om sådan nogle typer.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

1
0
Svar på denne tråd
 
 Takkkkk
Forfatter: 
Dato:  09-02-2017 17:57

Tak, det er super godt :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-02-2017 18:24

Jeg kendte sådan en type engang. Men hvem har ikke mødt ham i sit liv.

Anyway, noget af det han var dygtig til var så bryde ned og bygge op. Som at gøre det klart for mig hvor grim jeg var, men at han da godt kunne nedlade sig til at være samme med mig. Til sidst havde jeg slet ingen tro på at jeg var noget værd, at nogen andre end ham ville være sammen med mig. Jeg var ung, og blev klogere, og nu ved jeg at jeg altid har været så mange liga'er over ham.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider