Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Videregående uddannelse i Sverige med HF
Forfatter: 
Dato:  12-01-2017 12:48

Hej

 

Er der nogle er jer der læser/har læst på en videregående uddannelse i Sverige og som blev optaget på baggrund af en HF?

 

Jeg er blevet opmærksom på, at man kan læse fritstående kurser på universiteterne i Sverige og jeg har fundet et par stykker jeg er interesseret i.

Imidletid er jeg stødt på problemer med at blive optaget på disse kurser fordi jeg har en HF frem for en alm. studentereksamen (på trods af at jeg har suppleret mine niveauer op efterfølgende).

 

Kandidatkurser hvor jeg kan optages på baggrund af min bachelor kan jeg sagtens komme ind på - men der er et par bachelorkurser i mit eget fag jeg også er interesserde i og synes ikke, at det kan passe, at jeg ikke kan blive optaget på dem.

 

Så jeg ville høre, om der er nogle er jer der læser/har læst på en videregående uddannelse i Sverige som er blevet optaget på baggrund af en HF?

Er der andre, der også er stødt på problemet - og har i evt. kunne gøre noget for at løse det?

 

Jeg håber, at høre en masse opmuntrende historier!

 

Mvh. Nanna

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider