Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad hedder filmen?
Forfatter: 
Dato:  08-08-2015 19:16

Her kommer lige verdens dårligste beskrivelse, af en film jeg husker ret svagt! Men håber nogen ved hvad det er for en.

 

filmen handler om at der er sket noget uforklarligt. Folk dør, eller også bliver de mærkelige/syge/zombier og de overlevende flygter/prøver at komme i sikkerhed. Som jeg husker det følger man en mand og dame som hjælper hinanden. Ikke sikker på de er kærester. På et tidspunkt i filmen, er de inde på en tank/cafe for at lede efter mad (går jeg ud fra) og her bliver de jagtet af nogle enten inficerede mennesker, eller zombier.

Husker også noget med at damen ligger på et "sygehus" hvor alle er døde og de skal tilintetgøres eller laves forsøg på, og hun vågner og slipper væk i sidste øjeblik.

Filmen ender vidst med, at de kommer hen til en anden by, hvor der skulle være sikkerhed. Og så ser man til sidst et kort over byen hvor der står, at byen også er inficeret.

 

Hmn, tror ikke rigtig jeg kan huske mere. Husker det ikke som om den var specielt god, men jeg og min kæreste er ved at få flip over ikke at kunne huske titlen. Tror vi så den omkring 2009, og tror ikke den var helt ny dengang. Det er ikke som sådanne zombiefilm.


Sofie med Spøgelset
 
 
 
 
 
 
0
0
Svar på denne tråd
 
 I am Legend
Forfatter: 
Dato:  08-08-2015 19:37

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2015 19:42

nej det er det desværre ikke :-(


Sofie med Spøgelset
 
 
 
 
 
 
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-08-2015 21:54

Det er 28 days later, du tænker på, tror jeg.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 the mist...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2015 11:18

Kunne det være denne? The Mist.

www.imdb.com/title/tt0884328/




- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode bud!
Forfatter: 
Dato:  09-08-2015 13:46

vi løste faktisk mysteriet i går. Jeg sad og bladrede filmforsider igennem, og helt tilfældigt kigger min kæreste på det rigtige tidspunkt og siger "tjek lige den der film"! Forsiden sag de mig bestemt ingenting, og mens vi så traileren sagde jeg flere gange at det IKKE var den. Det viste sig så at det VAR den, men jeg bare have fået blandet slutningen fra en anden film ind i

 

så, filmen vi har prøvet at finde titlen på i 5 år (!!!) viste sig at hedde The crazies, men jeg havde fået blandet slutningen fra The Happening ind i. Lad mig sige det sådan, the crazies slutter meget anderledes

 

men tak for hjælpen, jer der gav gode bud. Det føles vildt underligt at mysteriet er løst nu, haha!


Sofie med Spøgelset
 
 
 
 
 
 
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-08-2015 19:50

Og så det store spørgsmål:

 

Jeg kan huske at have set traileren for The Crazies i biograferne for en del år siden, og tænke "DEN film skal jeg se"!

 

Jeg glemte alt om filmen, men så genopdagede jeg den jo, grundet denne tråd :P

Så Sofie: er det en god film? Værd at se? :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Paradise
Forfatter: 
Dato:  09-08-2015 22:53

lad mig sige det sådan, jeg husker den ikke for den fantastiske skuespilspræstation, mere på "hvad hed den nu"

men efter at have genset traileren sidder jeg og tænker på at den alligevel fanger en og giver nogle gode gys/chok. Den er ret klassisk gys/katastrofe film.

 

Synes du skal se den! Den er klart overhovedet ikke så dårlig som "the signal", som blev lejet i blockbuster samtidig (åh de tider hvor man kørte afsted for at leje film)... Lad mig sige det sådan, vi kom ofte hjem med uuuuunderlige film hihi

 

og meld så lige tilbage hvad du syntes om den. Se evt også the signal, hvis du ikke er ked af at spilde halvanden time af dit liv


Sofie med Spøgelset
 
 
 
 
 
 
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-08-2015 21:12

Tak, jeg vil give mig i kast snarest!

Skal nok melde tilbage :D

 

Åh ja, det var tider.. Der var noget hyggeligt over at have lejet en film. Det var lidt mere specielt, end at zappe gennem Netflix :P


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider